رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته به روایت مراجع قانونی یک‌ میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در این راستا، اشتغال پایدار، بیمه اجباری و ضریب پشتیبانی صندوق‌های بازنشستگی افزایش ی
جزئیات ایجاد اشتغال خالص و نرخ بیکاری استان‌ها
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته در خراسان رضوی توانستیم برای ۸ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال کنیم.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
خزعلی گفت: در ۲۱ استان و در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌ محور برای بیش از ۳ هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجادشده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: ایجاد اشتغال باید بر محور تولید، خدمات و کشاورزی باشد.
رشت- معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بیش از ۳۵ هزار طرح اشتغال زایی در مناطق مرزی کشور و ایجاد شد.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم حوزه انتخابیه خود از شروع احداث تغلیظ 3 میدوک به صورت رسمی خبر داد و گفت: همچنین ظرفیت تولید کنسانتره مس شهربابک سه برابر خواهد شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که سال گذشته فراتر از وعده دولت بیش از یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: سال ۱۴۰۲ نیز درصدی بیشتراز سال گذشته برای ایجاد اشتغال هدف‌گذاری شده است.
رئیس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۶۵ هزار طرح اشتغال در مناطق محروم از ابتدای سال خبر داد.
رئیس سازمان امور عشایر ایران ایجاد تنوع در اشتغال و درآمد عشایر را از اولویت کاری این سازمان اعلام کرد تا زندگی و معیشت عشایر تنها متکی بر دام و مرتع نباشد.
تبریز- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایجاد اشتغال اولویت این وزارتخانه است، گفت: برای ایجاد اشتغال «نمی‌توانیم» وجود ندارد.
معاون وزیر کار با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۱ نرخ بیکاری کاهش می‌یابد، گفت: سرانه اشتغال در قانون ۵۰ میلیون تومان بود که در کارگروه ملی ایجاد اشتغال پایدار به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت برای ایجاد شهرهای پتروشیمیایی و شهرهای مولد کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های اشتغالزایی را در این استان افزایش دهد.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و سازمان زندان‌ها به منظور گسترش زمینه‌های همکاری آموزشی، مهارت آموزی، توانمندسازی و اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و زودبازده اقتصادی منعقد شد.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
از این پس به سازمان بهزیستی اجازه ایجاد صندوق تضمین برای ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان با هدف روان سازی و مرتفع نمودن مشکل ضمانت داده شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار اشتغال توسط این نهاد ایجاد شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار اشتغال توسط این نهاد ایجاد شده است.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ایجاد اشتغال برای۳۰۰۰ زن سرپرست خانوار با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ