اهواز - زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: درخواست عموم مردم برخورد قاطع با مخلان امنیت در شهرستان ایذه از سوی مسئولان امنیتی و قضایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد.
سخنگوی رسمی سندیکای اصناف تونس بر مخالفت گسترده مردم این کشور با روند عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و مقاومت آنها در برابر این اقدام تاکید کرد.
شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
رئیس جمهور ترکیه شامگاه سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با رئیس تشکیلات خودگردان با تاکید بر تشکیل دولت مستقل فلسطینی به مرکزیت قدس شرقی گفت: با تمام توان از آرمان فلسطین حمایت می‌کنیم.
فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت:باید با همه توان در مقابل مجرمان و سارقان بایستیم و قاطعانه با سارقان و مالخران برخورد کنیم.
دولت چین در واکنش به اظهارات سران ناتو در نشست ویلنیوس تأکید کرد که چین قاطعانه از حاکمیت و منافع خود دفاع و با هر گونه گسترش ناتو در منطقه آسیا-پاسفیک مقابله می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در ست اول برابر هلند پیروز میدان شدند.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال برابر ایتالیا شکست خورد.
پل پوگبا، ستاره یوونتوس، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از وینیسیوس دفاع کرد و خواستار اقداماتی جدی علیه نژادپرستی در فوتبال شد.
بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند و پیروز شدند.
سپاهان با کسب 22 امتیاز در نیم فصل دوم، عملکردی استثنایی را از خود به جای گذاشته است.
نواک جوکوویچ با شکست دادن تنیسور آمریکایی حریف استفانوس تسیتسیپاس یونانی در فینال گرنداسلم استرالیا 2023 شد.
ریکاردو آلوارز به پرسشی عجیب درباره شایعات انتقالش به استقلال در پنجرۀ زمستانی پاسخ جالب توجهی داد.
نماینده سروستان اعلام کرد: مشکل کشور ما، گران کردن قیمت بنزین نیست. کافیست یک تحقیق ساده بشود تا ببینیم زمانی که بنزین را گران کردیم در میزان مصرف مردم، صرفه‌جویی شد یا نه؟ اینکه متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ الی ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنیم می‌تواند در روند انرژی ما اثر بگذارد یا اینکه مافیای خودرو در ایران را حذف کنیم تا برسیم به خودرو‌هایی با ۱۰۰ کیلومتر کارکرد و سوخت چهار لیتر بنزین تا مصرف بنزین در کشور به یک چهارم برسد.
سفیر چین در ایران گفت: ایران و چین دوستان قدیمی و شرکای جدید هستند بذرهای متعدد دوستی در کمک متقابل همیشگی دو کشور رشد می‌کنند و با عزم راسخ در کنار هم به ثمر می‌رسند.
نیمار پاسخ اظهارنظر منفی مدیر برنامه های سابق خود در مورد تیته را به تندترین شکل ممکن داد.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: ملت ایران ترورهای دهه ۶۰ دشمنان را از یاد نبرده، خوب است تروریست های امروز نگاهی به گذشته بیندازند، تا دریابند برخورد ملت ایران با تروریست ها چه طعمی دارد، ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه است
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور گفت: قضات دادگاه انقلاب آمادگی دارند تا قاطعانه در چارچوب قانون با مخلان امنیت مانند گذشته برخورد داشته باشند.
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور گفت: قضات دادگاه انقلاب آمادگی دارند تا قاطعانه در چارچوب قانون با مخلان امنیت مانند گذشته برخورد داشته باشند.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به پیروزی قاطعانه دست یافت و تیم اندونزی با مربی ایرانی‌اش را از پیش رو برداشت.
رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از بازداشتگاه محل نگهداری اغتشاشگران از برخورد قاطعانه قانون با مخلان امنیت مردم خبر داد.
سخنگوی سفارت چین گفته است که سفر سناتور آمریکایی به تایوان بار دیگر ثابت می‌کند که ایالات متحده آرزوی ثبات در منطقه را ندارد و در امور داخلی چین مداخله می‌کند.
سخنگوی سفارت چین گفته است که سفر سناتور آمریکایی به تایوان بار دیگر ثابت می‌کند که ایالات متحده آرزوی ثبات در منطقه را ندارد و در امور داخلی چین مداخله می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ