توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، تحت تاثیر درخشش لیونل مسی در اینترمیامی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید حضور لیونل مسی در اینترمیامی را به دقت دنبال می‌کند و همانطور که گفته به حضور در لیگ MLS علاقه‌مند است.
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میامی با یک قهرمانی دیگر می‌تواند به رکورددار کسب جام در تاریخ تبدیل شود.
لیونل مسی در سال ۲۰۰۶، قرارداد خود را از نایکی به آدیداس تغییر داد، قراردادی که به نظر می‌رسد که برای شرکت آلمانی به شدت سودرسان و برای شرکت آمریکایی یک ضرر بزرگ بوده است.
بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
باشگاه هوفنهایم رسما اعلام کرد ووت وخهورست، مهاجم ملی‌پوش هلندی را به صورت قرضی از برنلی به خدمت گرفته است.
باشگاه اینترمیامی رسما جدایی رودولفو پیزارو، هافبک مکزیکی، خود را اعلام کرد.
جرارد پیکه همچنان رئال را بزرگترین دشمن ورزشی خود می داند و در مصاحبه با کادنا سر به این موضوع و نیز قضیه پیوستن مسی به اینتر میامی اشاره کرد.
روزنامه های اسپانیا همچنان به صحبت های مطرح شده به بازگشت لیونل مسی به بارسلونا دامن می زنند. اتفاقی که در گروی فروش چند بازیکن باشگاه کاتالانی است.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
مسی و امباپه طوری همدیگر را در آغوش می‌فشارند که انگار نه انگار همین چند ماه پیش مهم‌ترین رقابت ورزشی جهان را در اوج دشمنی انجام داده‌اند.
ستاره سابق بارسلونا وکیل خود در پرونده آزار جنسی را عوض کرد.
بعد از ممانعت بشیکتاش از مذاکره ووت وخهورست با منچستریونایتد این مهاجم هلندی در اعتراض به باشگاهش در تمرین امروز سفید و سیاه‌های استانبول شرکت نکرد.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
مارکوس تورام زمانی همراه پدرش لیلیان در تمرین بارسا و کنار لیونل مسی تمرین می کرد ولی یکشنبه تبدیل به دشمن بزرگی برای فوق ستاره آرژانتینی شده بود.
ستاره آلمانی رئال مادرید طی گفت و گویی مسی را شایسته قهرمانی در جام جهانی دانسته و از زیدان به عنوان بهترین گزینه جانشین دشان یاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید حتی بعضی فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی فینال جام جهانی گفت که فضای خاصی بر این بازی حاکم است و حتی برخی فرانسوی ها به خاطر مسی فردا هوادار آرژانتین هستند.
همه از ام‌باپه حرف می‌زنند، اما تیم دشان یک اسلحه‌ی پنهان دارد که بیش‌ترین خلق موقعیت را در این دوره از رقابت‌‌ها در کناررمسی داشته است؛ آنتو‌آن گریزمن.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
ریشه درگیری په‌په و لیونل مسی به یک دهه قبل و تقابل های حساس در ال کلاسیکو برمی گردد.
دشمنی هواداران آرژانتینی با یک تیم آسیایی شاید چندان منطقی نباشد مگر اینکه پای یک شکست تلخ به میان بیاید.
مسی در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی فوتبال آرژانتین را همراهی کرد و این تیم در مرحله یک هشم نهایی با شکست ۴ بر ۳ برابر فرانسه حذف شد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان جام قهرمانی را بالای سر بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ