ریشه درگیری په‌په و لیونل مسی به یک دهه قبل و تقابل های حساس در ال کلاسیکو برمی گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
سرنیزه تحلیل شده بخشی از یک مجموعه‌ای از سرنیزه‌های ساخته شده از برنز است که بیش از ۱۰۰ سال پیش در سایت باستان‌شناسی موریگن در سوئیس پیدا شد و اکنون در موزه تاریخ برن نگهداری می‌شود.
رئیس جمهور قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت بهداشت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ابلاغ کرد.
اگر ادعا‌های پینوتی واقعاً درست باشد، به معنی تغییر در تاریخ خواهد بود، چرا که نخستین حادثه‌ای که به سقوط بشقاب پرنده‌ها مرتبط دانسته می‌شود مربوط به «حادثه رازوِل» در سال ۱۹۴۷ است که در شهر رازول (Roswell) واقع در ایالت نیومکزیکوی ایالات متحده رخ داد و چندین دهه است که به عنوان اولین محل سقوط ادعایی یک بشقاب پرنده شناخته می‌شود.
میلان با جذب مهدی طارمی فاصله چندانی ندارد اما یک مانع بزرگ باعث شده تا روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دست نگه دارد.
متن یک کارت عروسی در دهه ۶۰ خواندنی است. تصویری از یک کارت عروسی مربوط به دهه ۶۰ منتشر شده است.
یوفا چند روز پیش تایید کرد بارسا به خاطر پرونده نگریرا از حضور در لیگ قهرمانان محروم نخواهد شد ولی اوساسونا به دلیل پرونده تبانی بازیکنانش که مربوط به یک دهه پیش است، از لیگ کنفرانس محروم شد.
یک نماینده مجلس می گوید: من فکر نمی کنم لزوما هرکسی که مثلا شُل حجاب، کم حجاب و یا بی حجاب است حتما می خواهد ضد انقلاب باشد و حرکت خود را ضد انقلابی بداند.نه. من فکر می کنم با تجاربی که ما در حوزه حقوقی داریم آنچه که کمیسیون ما ارائه خواهد داد پُر پیمان و کامل خواهد بود.
یک شرکت کوچک خانوادگی موسوم به «ویلسون ارواسپیس» (Wilson Aerospace) مستقر در کلرادو، از شرکت «بوئینگ» (Boeing) به دلیل طیف گسترده‌ای از ادعا‌های مربوط به مالکیت معنوی به سرقت رفته در دو دهه گذشته شکایت کرده است.
مجسمه فیل خیلی شبیه به مجسمه دیگری است که در Dhauli، مرکزِ باستانی بوداییسم که در ۱۹ کیلومتری بالادستِ رودخانه قرار دارد، پیدا شده است. قدمت این مجسمه بین ۲۷۲ تا ۲۳۱ قبل‌ازمیلاد تخمین زده شده است.
در قوانین جدید مربوط به قراردادها مسائل جدیدی درباره فسخ یکطرفه گنجانده شده است.
جنازه کشف شده مربوط به مردی حدود ۴۰ ساله است که بررسی‌ها نشان می‌دهد یک روز از فوت این مرد گذشته است.
نامه سرگشاده به رئیس مجلس درباره یک لایحه مربوط به زنان
اختلال شخصیت دو قطبی یک بیماری روانی است که فرد بیمار دچار نواسانات مختلف در رفتار می‌شود. علائم این بیماری می‌تواند از خفیف تا شدید باشد.
یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از یک بیانیه منتسب به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تأکید بر برخورد شدید با معترضان، گفت: باعث تأسف است برای علما و روحانیتی که روزگاری شخصیت‌های بزرگی در آن حضور داشتند که آموزگار اخلاق و ادب بودند، فکر می‌کنند باید این گونه عمل کنند.
نخستین تصویر مربوط به ماموریت آرتمیس یک به زمین ارسال شد. روز گذشته کپسول بی سرنشین اوریون همراه ابر موشک اس ال اس به فضا پرتاب شد تا سفر ۲۵ روزه به ماه را آغاز کند.
معاون زنان رئیس‌جمهور گفت: یک هفته به آن‌هایی که ازشان شکایت شده مهلت می‌دهم که مطلب کذب خود را اصلاح کنند.
یک مقام اوکراینی که نخواست نامش فاش شود گفته است که اسرائیل اطلاعات مفیدی برای هدف قرار دادن پهپاد‌های ایرانی ارائه کرده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به بازی جنجالی سایپا و استقلال خوزستان را صادر کرد.
امروز شاهد یک حرکت جدی و شتابان برای گشودن گره های قدیمی موجود در بخش صنعت، معدن و تجارت و‌حل مسائل مربوط به آن هستیم
یک مقام دفاعی روسیه می گوید شورای امنیت سازمان ملل باید در خصوص حوادث مشکوک مربوط به سلاح های زیستی رویکرد تازه ای در پیش بگیرد.
یک منبع آگاه گفت این پرونده مربوط به نوسانات بورس نبوده بلکه درباره تغییر دامنه نوسان و عضویت دو نفر از اعضای حقیقی شورای عالی بورس است.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی که در زمینه ساخت تجهیزات مربوط به نهاده های دامی است درصدد است علاوه بر بلاروس، کلمبیا، عراق به قزاقستان، اوراسیا و کشورهای CIS صادرات داشته باشد.
یک مقام وزارت بهداشت گفت: میزان بروز سرطان طی دو دهه آینده افزایش می‌یابد که این امر هم مربوط به نوع خاصی از سرطان نیست و علت اصلی آن افزایش نسبت جمعیت سالمندی است اما، در مورد برخی سرطان‌ها عامل خطر اختصاصی وجود دارد. مثلا در مورد سرطان دهانه رحم یک عامل خطر اختصاصی مانند HPV با انواع خوش خیم و بدخیم وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ