سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید حتی بعضی فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و موضع مردم ایران نسبت به جزایر سه‌گانه اینگونه است که حتی اجازه صحبت کردن درباره آنها را به احدی نمی‌دهیم.
معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن بیشتر از یک سال پیش برای خرابکاری و اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود و فوت خانم مهسا امینی بهانه‌ای بود که اگر هم فوت نمی‌کرد، این اغتشاش‌ها توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و آن را اجرایی می‌کرد که با هوشیاری مردم برنامه‌های دشمن شکست خورد.
وزیر کشور با بیان اینکه زیست عفیفانه باعث این اندیشه است، گفت: حتی کودکان هم در ایران به مسایل سیاسی آگاهی دارند. دشمن در جنگ ترکیبی به حوزه عفاف و حجاب نظر دارد. از این رو در وهله نخست به دنبال رفتار انفعالی ما است.
رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان تاکید کرد که دوران «بزن دررو» برای دشمن صهیونیستی به پایان رسیده و اکنون آنها حتی جرأت جمع کردن چادرهای متعلق به حزب الله را در مناطق مرزی ندارند.
بوبکار کامارا، هافبک فرانسوی، پس از حضور در اردوی تیم ملی کشورش حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن حتی جرات فکر کردن به حمله به ایران را ندارد گفت: مولفه‌های قدرت و آمادگی قوای مسلح عامل بازدارندگی دشمن شده است.
طی یک پژوهش ۳۵ درصد از سوسک هایی که توسط قورباغه بلعیده شده بودند در بازه های زمانی مختلف، از ۱۲ دقیقه تا ۸۸ دقیقه و در یک مورد حتی پس از ۹۴ دقیقه بالا آورده شدند. این سوسک ها زنده و فعال بودند.
علم الهدی در واکنش به توطئه اخیر دشمن در مسموم‌سازی دانش‌آموزان مدارس دخترانه اضافه کرد: شما ببینید دشمن تا کجا در ناامیدکردن ما عمل می‌کند، تا حدی که به جان دختران معصوم و بی‌گناه ما افتاده‌اند و حتی در دبستان‌ها، هراس مسمومیت‌سازی را به جان و دلشان انداخته تا حس امنیت را از مردم ما بگیرند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که دشمنان حتی قدرت تحریک یک برگ آن را ندارند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس در کشورهایی با آلودگی هوا حتی با شاخص ۳۰۰ هم تعطیل نمی‌شود گفت: نباید تحت تأثیر جو رسانه‌ای دشمن مدارس را تعطیل کرد.
آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: موضوع فتنه، یک جریان خطرناک است حتی در زمان پیامبر (ص) نیز بر پیروان تاثیر گذاشته است و سبب اختلاف شد و این جریان می‌تواند زمینه ضعف اسلام و امت اسلامی را فراهم کند و یا می‌تواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که مسیر حق برای مردم باز و روشن شود.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی فینال جام جهانی گفت که فضای خاصی بر این بازی حاکم است و حتی برخی فرانسوی ها به خاطر مسی فردا هوادار آرژانتین هستند.
احمد وحیدی روز شنبه وضعیت کنونی کشور آرام توصیف کرد و گفت: هرچند دشمن توطئه‌گر ایران نمی‌خواهد وضعیت آرام همراه با امنیت کشور را ببنید و به دنبال تغییر نگاه در اولویت‌های دولت که به رسیدگی به مسائل اساسی کشور معطوف است باز دارد.
گستردگی علائم، از ویژگی‌های خاص بیماری رفلاکس است. علامت معمول و رایج رفلاکس، احساس سوزش و گرمی در پشت جناغ سینه فرد است، که گاهی به فک، گوش‌ها و شانه‌ها نیز تیر می‌کشد، علامت بعدی این است که خود مواد غذایی یا ترشحات معده، به داخل مری و حتی دهان وارد می‌شوند.
تبریز- امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن حتی از یک مسأله فوتبال نیز برای ایجاد تفرقه نمی‌گذرد؛ گفت: باید منیت فردی، گروهی و جناحی را کنار بگذاریم و منافع ملی را مدنظر قرار دهیم.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کوشش بی‌ثمر برای فیلترینگ، هیاهویی است که از چند سال پیش آغاز شده و هیچ آورده‌ای برای حکومت ندارد و حتی زیان‌بار است. در نهایت هم مصداق آ‌ش نخورده و دهان سوخته می‌شود.
علی فتح‌الله‌زاده ترک عادت نکرد و از آن وعده‌های همیشگی و دهان پر کنش را داد، وعده ای که هرگز عملی نمی شود: جذب لیونل مسی!
معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، آنچه تغییر کرده روش های امروز دشمن است.
به اعتقاد زاهدی، جوانان مخصوصا دهه هشتادی ها اطلاعات عمومی خود در مباحث سیاست بین المللی را بیشتر کنند تا بتوانند تحلیل درستی از مسایل داشته باشند.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
آمریکایی‌ها می‌خواهند با اقوام و فریب جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند. این آخرین سیاست دشمن است، ترکیبی از هر آنچه قبلا به کار گرفته است، اما ما کار آزموده‌ایم و کافیست که دشمن را بشناسید. نداشتن آگاهی و شناخت، عامل شکست است ولی آگاهی همیشه پیروزی می‌آفریند. پیروزی در آگاهی و ایمان است.
بوی بد دهان یک معضل جدی و آزاردهنده برای برخی از افراد است که حتی روی تعاملات روزمره آن‌ها تاثیر ناخوشایند دارد. روش‌های رفع بوی بد دهان - بسته به علت بروز آن - ممکن است متفاوت باشد
به این نتیجه نمی‌رسید که بد جوری به خاکی زده‌ایم و راه را اشتباه می‌رویم؟ حتی غبار بلند شده به هوا هم ما را به تأمل وانمی‌دارد که زمین را اشتباه گرفته‌ایم. باید به فریاد، هشدارمان داد که، هیچ عاقلی برای دشمن سرباز تربیت نمی‌کند، ولی ما با سخاوتِ تمام، این کار را انجام می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ