نماینده آفریقای جنوبی در کنفرانس ایران و بریکس با اشاره به دعوت از رئیس جمهور ایران برای شرکت در کنفرانس بریکس در آفریقای جنوبی، گفت: ایران صدایی قوی از جنوب غرب آسیا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شده اند، با شماری از سران کشورهای حاضر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
مشهد ـ نایب رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت: سه بوکسور از خراسان رضوی پس از شرکت در اردوی انتخابی به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
مشهد ـ نایب رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت: سه بوکسور از خراسان رضوی پس از شرکت در اردوی انتخابی به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
مشهد ـ نایب رئیس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: سه بوکسور از خراسان رضوی پس از شرکت در اردوی انتخابی به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
میرتاج‌الدینی گفت: چرا با دولت انقلابی اینگونه رفتار می‌کنیم؟ مگر آقای رئیسی را ما با ۲۴۰ امضاء دعوت نکردیم که در انتخابات شرکت کنند. مگر مردمی که به آقای رئیسی رای دادند همان مردمی نیستند که به مجلس انقلابی رای دادند ما در یک کشتی نشسته‌ایم موفقیت دولت موفقیت مجلس شورای اسلامی است و موفقیت مجلس موفقیت دولت به شمار می‌رود.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
رئیس جمهور عراق دعوتنامه ای از سوی ملک عبدالله برای شرکت در نشستی در ریاض را دریافت کرد.
رئیس جمهور عراق نامه السیسی مبنی بر دعوت رسمی برای مشارکت در نشست سران کشورها در زمینه تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ را دریافت کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به دعوت الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود به این کشور سفر کرده در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی زنگیلان شرکت کرد. ساخت فرودگاه زنگیلان که پایه آن توسط علی‌اف در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ بنا نهاده شد، طی یک سال و نیم به اتمام رسید. همچنین یک پروژه کشاورزی در زنگیلان نیز با حضور رؤسای جمهوری ترکیه و آذربایجان افتتاح شد. در حاشیه این مراسم الهام علی اف اقدام به وزنه برداری در مقابل اردوغان کرد.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه مرکز قزاقستان شد.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور بامداد پنجشنبه به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم آستانه پایتخت این کشور خواهد شد.
رئیس جمهور عراق گروه های سیاسی این کشور را به شرکت در گفتگوی جدی دعوت کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
وزیر دادگستری الجزایر و فرستاده عبدالمجید تبون رئیس جمهوری این کشور، امروز در دیدار با برهم صالح از وی برای حضور در نشست سران کشورهای عربی که نوامبر آتی برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
تابستان داغ تسلا ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ