مربی تیم ملی بلژیک در نشست خبری بازی با مراکش گفت که می داند مردم از این تیم توقع قهرمانی دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت که همه تلاش آمریکا در راستای تقویت اعتراضات در کشورهای مخالف خود است.
سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس، می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام جهانی 2023 انجام خواهد داد.
دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: به نوبه خود از همه افراد و رسانه‌هایی که در چند روز گذشته برای معرفی شورای نگهبان تلاش کردند تشکر می‌کنم.
دانش دوست، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران می‌گویو همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تلاش خود را کردند اما نشد که پیروز شویم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
سلامتی برای همه ما بسیار مهم است، اما متاسفانه بسیاری از ما به دلیل شلوغی‌های روزمره و فشارهای کاری، به سلامتی خود بی‌توجهی می‌کنیم. در این مقاله به بررسی چند راه ساده برای رسیدن به سلامتی با حداقل تلاش می‌پردازیم.
وزیر کشور گفت: انتظار است که شوراها همه تلاش خود را برای عینیت بخشیدن به راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات پرشور متمرکز کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس تمام تلاش خود را می‌کند که با ریل‌گذاری و قانون‌گذاری برای مهار تورم به دولت کمک کند.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
رسانه ها با انتشار فیلم هایی نشان دادند که «بایدن» در نشست امروز با مقامات لهستانی در ورشو، همه تلاش خود را کرد تا چشمانش را باز نگه دارد.
تلاش بازیکن خارجی آلومینیوم برای باز کردن دروازه گل‌گهر بی‌ثمر بود.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تلاش ما حفظ تمرکز در تمام لحظات بازی بود و موفق شدیم به این شکل، حریف خود را شکست دهیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: با همه قوای خود برای راهیابی به مسابقات جام جهانی جوانان تلاش می‌کنیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت همه تلاش خود را به کار گرفت تا لایحه بودجه واقع‌بینانه تدوین شود، «پرهیز از تورم‌زایی» را محوری‌ترین مسأله مورد توجه در تنظیم بودجه سال آینده عنوان کرد.
هافبک تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش در 4 بازی سخت باقیمانده تا نیم فصل همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام خواهد داد.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه آحاد مردم و بسیجیان که همواره در عرصه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، باید مجاهدت در عرصه جهاد تبیین را نیز از وظایف مهم خود بدانند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان توفیق دارد همه تلاش خود را برای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت و محدودیت همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی به کار بندد.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌ها خواست همه تلاش خود را برای مهار تورم، ارتقای بهره‌وری، ایجاد اشتغال واقعی و تداوم روند فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور به کار گیرند.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تصویر واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان نمی‌دهند، گفت: دشمن همه تلاش خود را به‌کار گرفته است تا افکار عمومی را مورد هجمه سازمان‌دهی شده قرار داده و امید را از جامعه بگیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ