معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نتایج کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان را خوب، اما نگران کننده توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات این فدراسیون حاضر شد، با اهدای انگشتری مزین به تربت حرم امام حسین (ع) به پولادگر، معاون وزیر ورزش، از وی عذرخواهی کرد.
علیرضا دبیر بعد از پایان انتخابات فدراسیون کشتی به اتفاقات مجمع و برخی انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
رییس فدراسیون کشتی در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون از محمد پولادگر دلجویی کرد.
علیرضا دبیر نامزد پست ریاست فدراسیون کشتی با عصا در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی حاضر شد.
باید دید باتوجه به چالش عمیق سال گذشته علیرضا دبیر و محمد پولادگر، برای این انتخابات شخص وزیر ورزش در مجمع حاضر خواهد شد و یا اینکه بار دیگر پولادگر به مجمع می‌آید.
صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود
طعنه معنادار پولادگر به ساخت‌ساز دبیر در کشتی
علیرضا دبیر در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی بار دیگر به معاون قهرمانی وزارت ورزش شدیدا انتقاد کرد.
رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی‌خواهند کشتی موفق شود.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی، علیرضا دبیر و مصطفی آجورلو واکنش نشان داد.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
رییس فدراسیون کشتی و معاون قهرمانی وزارت ورزش این بار بر سر انتخابات هیات کشتی استان فارس با یکدیگر به اختلاف جدی برخورده اند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: در ایران وقتی کسی شروع به دویدن می‌کند همه تلاش می‌کنند جلوی او را بگیرند نه اینکه به او برسند، برای همین است که ما رشد نمی‌کنیم.
اعزام ۲۰کشتی‌گیر با تنها یک ماساژور! زیرگیری پولادگر از دبیر و کشتی
رئیس فدراسیون کشتی با انتقاد از تفکراتی که معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دارد گفت: با تفکراتی که آقای پولادگر دارد وزارت ورزش به جایی نخواهد رسید.
رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرد.
سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
مرگ عجیب پسر نوجوان با اسلحه بادی
پولادگر می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.
کنایه توهین آمیز محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به پولادگر و حمایت از علیرضا دبیر بعد از حواشی مجمع دیروز سوژه رسانه‌ها شده است. بنا: ممنون آقای دبیر که با آدم های کوتوله می جنگی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ