سفیر روسیه: باید بگویم که ما در روند عادی سازی در قفقاز جنوبی مشارکت فعال داریم. به فرمت ۳+۳ اشاره می‌کنم که در یک طرف، شامل تروئیکا یا سه کشور ارمنستان، آذربایجان و گرجستان می‌شود و تروئیکای دیگر شامل روسیه، ایران و ترکیه است. ما قویا امیدواریم که در چشم انداز قابل پیش بینی، در نهایت این نشست در چارچوب فرمت مذکور برگزار شود. اکنون نوبت تهران است که میزبان این نشست باشد و امیدوارم کمک و راه حل عملی در آن رخ دهد. البته ما مستقیماً در روند عادی سازی بین ارمنستان و آذربایجان نیز مشارکت داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که در جریان شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، او رئیس جمهور روسیه را متقاعد کرده است که فرمانده این گروه شورشی را «حذف نکند.»
در کجای دنیا مؤسسات غیرمجاز را ساماندهی می‌کنند؟ همه جای دنیا غیرمجاز‌ها را تنبیه می‌کنند. شما تنبیه که نکردید هیچ بلکه تحت عنوان ساماندهی، جایزه‌ای غیرعادی در ابعاد بسیار بزرگ دادید که همین الان هم این رقم حیرت‌انگیز و تکان‌دهنده است. پس وقتی ما می‌گوییم دولت تعهدات حاکمیتی را انجام دهد یک بحث ما این است که دولت با توهم اینکه به قیمت‌های کلیدی شوک وارد می‌کنم و پولدار می‌شوم، خودش را به افلاس و در معرض ورشکسته شدن انداخته است.
منابع عبری با اشاره به پیش‌شرط‌های ریاض برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو از حضور ویژه رئیس موساد، وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در میز مذاکرات خبر دادند؛ احتمال دستیابی به توافق بالاست.
متهم گفت: وقتی به خانه سوسن رفتم و دسته‌های تراول چک را دیدم، وسوسه شدم. من در یک لحظه پتویی را روی سر پیرزن انداختم و او را خفه کردم. سپس به سراغ تراول‌ها رفتم، اما وقتی آن‌ها را شمردم متوجه شدم ۲ میلیون تومان بیشتر نیست.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: آنالیز کادر فنی برای فینال جهانی بلگراد برابر تیلور ضعیف نبود، بلکه حسن به لحاظ روحی نتوانست در روز مسابقه خودش را جمع و جور کند. هر چند او پشتوانه پیروزی در جهانی ۲۰۲۱ را داشت، اما روز مسابقه در شرایط روحی خوبی قرار نداشت.
علی ربیعی گفت: تحریم علیه مردم است و علیه زندگی مردم است. تحریم جان‌ستان است؛ زندگی‌ستان است. تحریم اخلاق‌سِتان است. متأسفانه تحریم را ندیدند. فکر می‌کنند فقط فروش نفت است. تحریم علامت این است که آیا تو می‌توانی مثل آدم زندگی کنی در یک جامعه و امید به آینده و گشایش داری؟ در جامعه جهانی عزت داری یا خیر؟ حالا هی می‌گویند ما خوشبختانه اینقدر نفت فروختیم.
اگر مو درخشندگی خود را از دست بدهد، می‌تواند نشان دهنده مشکلی در تیروئید باشد. خشکی و بی‌جانی مو‌های سالم، یا نازک شدن تار‌های مو می‌توانند نشانه عدم تعادل هورمونی باشند، که باید به پزشک خود مراجعه کنید
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری پشت پرده حواشی که از سر گذراند تا بتواند وارد مجمع انتخاباتی شود را بازگو و عنوان کرد: نمی‌خواستم به خاطر حرف‌های غیر واقعی ببازم.
خواننده مشهور کلمبیایی درباره از هم پاشیدگی دنیایش پس از جدایی از ستاره سابق بارسلونا صحبت کرد و گفت که الان حس بهتری دارد.
واقعيت اين است به نظر من سه مشكل اساسي وجود دارد: يكي اينكه كيفرخواستي كه صادر شده كاملا غلط است و متاسفانه اين عبارت را بايد عرض كنم كه ظالمانه است و بازپرس و هياتي كه روي اين مساله كار كردند و بحث كارشناسي همه‌اش زيرسوال است (خيلي سربسته عرض كردم.)
رکابزن ملی‌پوش کوهستان ایران مشکلاتی که ورزشکاران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را مطرح و درخواست کرد که نگاه رییس جدید به تمام رشته‌ها یکسان باشد.
علی دایی در خصوص یک ماجرای تاریخی صحبت کرد.
محمدرضا باهنر در گفتگویی گفت: حتی من قدری تردید دارم که امام گفته باشند اسرائیل باید از بین برود. یک زمانی هم در شورای دفاع بحث شد که این، موضع نظام جمهوری اسلامی باشد یا نه؟ که حضرت امام (ره) فرمودند بگویید نه، آن طلبه گفته است. چون آن موقع می‌گفتند امام فرموده است صدور انقلاب و در بیرون از کشور، ایران‌هراسی راه انداخته‌ بودند که ایران با توپ و تانک و لشکرکشی می‌خواهد انقلاش را صادر کند. امام توضیح دادند که ما اگر می‌گوییم صدور انقلاب، منظور صدور فرهنگی، اعتقادی، صدور فکری است، نه صدور نظامی.
فعال رسانه ای گفت: نگاه آقای روحانی این بود که اگر ترامپ از برجام خارج نمی شد چه بسا عملکرد دولت دوم او بهتر از عملکرد دولت اولش می شد.
فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: ۲ ماه قبل از فوت پدر، هشدار‌هایی نسبت به احتمال «ترور» ایشان دریافت کردم؛ پرونده فوت پدر را علی‌رغم ابهامات مختومه کردند.
«ندا شمس» وکیل فائزه هاشمی: من چندین پرونده را اعلام وکالت کردم، همچنین در پرونده بازداشتی خانم فائزه هاشمی که وی را در اجتماعات گرفتند. پس منعی برای وکالت بازداشت‌شده‌ها وجود ندارد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
در مطلب زیر روایتی از زبان مردی که شهید حاج قاسم سلیمانی را غسل و کفن کرد می‌خوانید.
نرذجس سلیمانی: حاج قاسم از لحظه لحظه وقت خود در راستای تعالی روح و ارتقاء سطح آگاهی و دانش با خواندن قرآن و وصیت نامه شهدا، کتاب و فیلم بهره می برد. حتی برای کمک به نویسندگان و کارگردانان به پشت صحنه فیلم‌ها می‌رفت تا تجربه‌های خود در میدان جنگ را در اختیار آنها قرار دهد تا مردم با دیدن آن فیلم و سریال‌ها بتوانند بیشتر با واقعیت روبرو شوند.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ناگفته هایی از پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی را بیان کرد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ریزش ناگهانی نبود و این ریزش در ادامه علمیات تخریب کنترل شده، انجام شد، گفت: این ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرده و منجر به فوت آن خانم شد و باید این موضوع که چرا این ریزش کنترل شده منجر به فوت یک نفر شده، بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
معاون وزیر کشور ناگفته‌هایی از پرونده مرحوم مهسا امینی را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: اغتشاشگران یک مهسای دیگر را در لرستان کشتند و می خواستند بگویند کار جمهوری اسلامی است.
«حسین»، جوان معروف به زورگیر خیابان نیایش که در مرداد‌ماه کلیپی از زورگیری او از یک ۲۰۶ سفید در فضای مجازی منتشر شد، بعد از انتشار صحنه زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در جامعه، به‌سرعت دستگیر شد و بعد از یک‌ماه حکم اعدام آن صادر شد و حالا کودک سه‌ساله‌اش منتظر برگشت او به خانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ