مهدوی ابهری گفت: توسعه زنجیره ، ام تی و ام تی پی به سرمایه گذاری های کلان و لایسنس نیاز دارد و دولت باید بستر های لازم را برای این موضوع فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون در حوزه صنایع دستی مقرر کرد که سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع ، عرضه و صادرات صنایع دستی تنظیم شود.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه باید منوط به توسعه زنجیره ارزش آنها شود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند با توسعه زنجیره ارزش محصولات، از تخفیف خوراک بهره‌مند شوند تا حاشیه سود امن‌تری برای خود ایجاد کنند.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه منجر به بروز فساد و عدم تحرک شده است.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
برخی منابع آگاه از زنجیره تأمین می‌گویند ظاهراً این شرکت روی توسعه آیپد تاشو کار می‌کند.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست‌فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری به بهره برداری رسید.
توسعه زنجیره متانول نیازمند حمایت دولت، میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد، و قطعی برق ۶۸ اداره پرمصرف در پایتخت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
یکی از اولویت‌های برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی، ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پرورش ماهی در قفس در قالب کنسرسیوم‌های دانش‌بنیان با هم‌افزایی حداکثری است.
حمایت از ایجاد اشتغال برای دو هزار هنرمند در فاز اول مگاپروژه توسعه زنجیره ارزش صنایع دستی اجرایی می شود.
از آنجائیکه اعتبار مالیاتی نسبت به معافیت مالیاتی مشروط‌تر است، می‌تواند بیشتر موثر باشد. زیرا در معافیت مالیاتی شرکت‌ها می‌توانند بخشودگی مالیاتی را در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، هزینه کنند. اما در اعتبار مالیاتی باید مبالغ مورد نظر فقط در بخش تحقیق و توسعه هزینه شود و این نکته‌ی مثبتی است.
سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رونمایی شد.
ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تکامل زنجیره ارزش در حوزه سلامت را در دستور کار داریم و پیوند شرکت های دانش‌بنیان به بالادست زنجیره ارزش سلامت را مورد حمایت قرار می دهیم.
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از نهایی شدن تدوین سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش زعفران خبر داد.
تجربه موفق تولید بار اول علاوه بر اشتغال‌زایی و در‌آمد زایی نیز برای کشور به ارمغان می‌آورند. این موضوع در نهایت به نفع صنایع بزرگ کشور نیز خواهد بود و موجب تقویت سیاست‌های صنعتی کشور و در نتیجه امکان‌بخشی برای توسعه زنجیره ارزش کشور خواهد بود.
همایش سازندگان زنجیره تامین با محوریت توسعه محصول و افزایش تولید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، اعضای انجمن های قطعه سازی و مدیران عامل شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین گروه سایپا، برگزار شد.
توسعه فناوری‌ها و تولید تجهیزات کلیدی و پرمصرف زنجیره مدیریت پسماند از موضوعاتی است که در قانون جهش تولید دانش‌بنیان به آن پرداخته شده است.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
رئیس سازمان توسعه تجارت در دیدار با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای روسیه از آمادگی شرکت های ایرانی برای تامین محصولات لبنی و کشاورزی جهت عرضه در این فروشگاه ها خبر داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق‌العاده بحث و بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ