تبریز- سرپرست تیم تراکتور درخصوص حواشی ایجاد شده بین تیمش با سپاهان گفت: مشکلی با دیگر تیم ها نداریم و ما همگی عضو یک خانواده بزرگ هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
تا لحظاتی دیگر نشست خبری سرپرست استقلال و معارفه رسمی سرمربی این باشگاه آغاز می شود.
زمان نشست خبری سرپرست مدیرعاملی و معارفه سرمربی جدید استقلال مشخص شد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره راز برگزاری نشست خبری خوان لوپز به صحبت پرداخت.
تبریز- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از مکان‌یابی بیش از یک‌هزار هکتار زمین برای احداث شهرک در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این استان در تامین زمین با چالشی مواجه نیست.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری پیش از برگزاری جام بین المللی امام رضا در خصوص برنامه اش برای حضور در انتخابات گفت: دوومیدانی خانه ماست.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در مقاطعی از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
این خبر در حالی از سوی حجت کریمی اعلام شده که او برای فصل آینده تصمیم گیرنده نیست و شاید بعداز تغییرات در هیات مدیره باشگاه آبی، دیگر مسؤولیتی در این سمت نداشته باشد
سرپرست کاروان ورزشی ایران پس از بازگشت از نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به هانگژو ۲۰۲۲ از آمادگی خوب چینی‌ها برای برگزاری نوزدهمین دوره بازی‌ها خبر داد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را نیمه اول تیرماه سال 1402 اعلام کرد.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که تفاوت فرهنگی بین ایران و پرتغال باعث شد ساپینتو در نشست خبری دیدار با پیکان آن حرف‌ها را بزند.
امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران و یکی از با تجربه ترین والیبالی ها در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که جدایی داورزنی از والیبال اصلاً برای این رشته ورزشی خوب نیست.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید نشست‌های تامین زمین استان‌ها برای نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از صبح امروز شنبه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری در اواخر مهرماه سال جاری در محل کارخانه سیمان ری خبر داد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت برای رسیدن به آرزوها/ پلیس در تعقیب مرد اسیدپاش/ ترمز تانکر حامل سوخت قاچاق کشیده شد/ دردسر مخالفت با ازدواج دختر ۱۶ ساله/ فشای راز زوج جوان با کنجکاوی زن همسایه/ جزئیات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام‌وردی»/ برادرکشی پای بساط مشروب خواری!/ اجاره آدمکش برای انتقام از شریک
خبری از نقش آفرینی مخالفان ماجدی در هیات رئیسه نیست بلکه او و افراد معتمدش همه امور را در دست دارند و منتقدان خانه نشین هستند اما آقای سرپرست حتی قدرت آرام کردن فضای پیرامون تیم ملی را نیز ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ