اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه شماره ۳ ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش آمده است که فرایند آموزش ارزیابان حرفه‌ای از اوایل خرداد آغاز شده و تا پایان فرایند ارزیابی به صورت تدریجی ادامه خواهد داشت.
وزارت آموزش و پرورش، در راستای برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری، اطلاعیه ای صادر کرد.
در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my.medu.ir دریافت کنند.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: اجرای دستور مقام عالی وزارت در ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ و دستور رییس جمهور در مورد برخورد قانونی با مسئولانی که قصور و تقصیر داشته‌اند نباید موجب اتهام زنی و یا تحقیر و تخفیف و جریان سازی‌های منفی رسانه‌ای علیه مجموعه ارزشی، متعهد و خدوم این وزارتخانه آنهم بدون وجود مستند قانونی شود.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای‌ اعلام کرد: حقوق معلمان قراردادی به استان‌ها واریز شده است.
در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: قصور منجر به تاخیر و نحوه پرداخت به‌موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان محترم، متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی تشخیص داده شد، که بدون تردید برخورد قانونی برابر با ضوابط به عمل خواهد آمد
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
اصفهان- روابط عمومی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مراجعه ۴۸ دانش آموز در مناطق مختلف استان به دلیل بی حالی به مسئولان مدرسه و بررسی و معاینات آنان در بیمارستان اطلاعیه داد.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره اخبار منتشر شده درخصوص وضعیت شماری از دانش‌آموزان در سمیرم و کاشان اطلاعیه‌ صادر کرد.
صبح امروز، در مدرسه خیام شهرستان پردیس تعدادی از دانش آموزان با انتشار گاز دچار مسمومیت شدند که بنابر اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علت وقوع این حادثه و دلیل انتشار گاز در دست بررسی است.
در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه ۴۴ بدوی دیوان عدالت اداری، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
دادستانی کل کشور در راستای دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تکالیف قانونی وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به شکایات از مدارس مبنی بر دریافت هزینه‌هایی که در قبال آن خدماتی ارائه نشده است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
در اطلاعیه آموزش و پرورش تهران ضمن تاکید بر لزوم صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز آمده است: سامانه گرمایشی محیط اداری و آموزشی در صورتی که عایق بندی مناسب انجام شده یا مواد ضد یخ در لوله‌ها وجود دارد، خاموش شود.
در اطلاعیه جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است: با توجه به شدت بارش برف در استان و لغزندگی معابر، روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه، فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و دبستان‌های استان به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم؛ اما آیا ممکن است در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: حضور دو دستگاه آمبولانس اورژانس در فضای مدرسه، موجب نگرانی دانش‌آموزان می‌شود و برخی از ایشان با تلفن همراه به اولیا خود موضوع را اطلاع می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ