امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران و یکی از با تجربه ترین والیبالی ها در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که جدایی داورزنی از والیبال اصلاً برای این رشته ورزشی خوب نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: علاقمندان به تمدید گذرنامه که کمتر از ۲ سال از اعتبار گذرنامه شان گذشته است می توانند از امروز در سراسر کشور به دفاتر اداره گذرنامه مراجعه کنند.
شاهرود- رئیس اداره محیط زیست شاهرود از دستگیری یک شکارچی متخلف در خوش ییلاق خبر داد و گفت: از این شکارچی دو لاشه گوسفند وحشی ماده کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
باشگاه الخلیج با انتشار پوستری که در آن لیساندرو لوپز با پیراهن این باشگاه دیده می‌شود، از جذب او خبر داده و به ستاره جدیدش خوش آمد گفت.
مدیر امور بین‌الملل و مسوول کمیته اخذ مجوز AFC باشگاه گفت: با تلاش شبانه‌روزی که انجام شد، پرسپولیس مجوز حرفه‌ای را دریافت کرد و در نامه ارسالی از سوی کنفدراسیون آسیا برای فدراسیون فوتبال، این امر به صراحت آمده است.
بهروز مرادی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با سایت نبض بورس با اعلام یک خبر خوش برای سهامداران این شرکت گفت: امسال این شرکت از زیان خارج خواهد شد.
به گفته سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، بلیت پرواز به برزیل و حضور در تورنمنت تدارکاتی این کشور تایید شده است.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند.
دزفول- استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دولت و مجلس، سهم دولت از درآمد صنایع نیشکر به استان خوزستان تعلق گرفت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با تصویب آئین‌نامه قانون اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی، به زودی امکان بیمه‌شدن کارگران ساختمانی جدید و تکمیل پوشش بیمه‌ای این قشر فراهم می شود.
رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده خوش شانس رادیویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
محمدطاهر وادی تاکید کرد که هیچ گونه صحبتی در رابطه با امیر خوش خبر انجام نداده است.
سخنگوی فراجا از صدور آنی برگ گذر ویژه اربعین از امروز خبر داد و گفت: تا به امروز ۴۱۰ هزار گذرنامه ویژه اربعین یا همان برگ گذر ویژه اربعین صادر شده است.
هافبک تیم ملی فوتبال گفت: دو هفته دیگر تمرینات گروهی را شروع می‌کنم و بعد از فیفادی می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.
زارع پور گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت ماده ۳۸ جانبازان از همین ماه پرداخت می شود. مطالبه ای که پس از ده سال در دولت سیزدهم محقق شد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
وزیر کشور گفت: در آغاز دولت سیزدهم حدود ۱۰ میلیون نفر کارت ملی خود را دریافت نکرده بودند که با تامین اعتبار در این دولت ۵ میلیون کارت ملی صادر شد و ما بقی هم تا دو ماه آینده صادر می‌شود.
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: بسته پیشنهادی افزایش حقوق کارمندان دولت و لشگری خصوصا کسانی که مبلغ کمی دریافت می‌کنند آماده شده است؛ موضوع طی ماه‌های آتی نهایی می‌شود.
معاون وزیر صمت گفت: از اول شهریور تا آخر آبان ۴ گروه کالایی صادراتی به قطر که یکی از آنها خشکبار است، تنها ۷۰ درصد تعهد ارزی خواهند داشت و مدت بازگشت ارز نیز ۶ ماه باشد.
زارعی، مدیر رکن صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای از دی یا بهمن سال‌ جاری آغاز می‌شود و درحال حاضر نیازی نیست باشگاه‌ها مدرکی آپلود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ