خبری از نقش آفرینی مخالفان ماجدی در هیات رئیسه نیست بلکه او و افراد معتمدش همه امور را در دست دارند و منتقدان خانه نشین هستند اما آقای سرپرست حتی قدرت آرام کردن فضای پیرامون تیم ملی را نیز ندارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار جام جهانی قطر دیدارهایی را برگزار کردند.
میرشاد ماجدی و ابراهیم شکوری، دو مدیر فدراسیون فوتبال در کنفرانس فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کردند.
امیر قلعه نویی و میرشاد ماجدی در نشست آنالیز بازی های جام جهانی 2022 در دوحه قطر شرکت خواهند کرد.
امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی برای شرکت در مراسم آنالیز جام جهانی و قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا به قطر سفر می‌کنند.
دفاع ماجدی از انتخاب قلعه‌نویی و حمله به مرفاوی
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه ای را با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرد.
احسان حاج صفی و میرشاد ماجدی به عنوان کاپیتان و جانشین سرمربی در رای گیری فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2022 شرکت کرده‌اند
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
فرشید مسجدی گفت: با آغاز فرآیند تمرکز حساب‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در خزانه داری کل از تیر ۱۴۰۱، ظرف یک ماه و نیم، ۳۰ درصد پیشرفت در اجرای این قانون رخ داد.
دو رقیب اصلی انتخابات فدراسیون فوتبال در نزدیک‌ترین فاصله ممکن نسبت به یکدیگر نشستند.
سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شرکت مدنظر برای کمک داور ویدئویی روسی نیست، به بحث تایید مذاکره‌اش با علی دایی و همچنین دلخوری مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داد.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید علاقه‌ای به صحبت کردن درباره انتخابات فدراسیون ندارد، چراکه این اتفاق فضا را ناعادلانه خواهد کرد.
میرشاد ماجدی رییس فدراسیون فوتبال فردا (۲۴ مرداد سال جاری) راهی سوییس خواهند شد. در این سفر حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، ماجدی را همراهی خواهد کرد.
سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور علی تارقلی‌زاده در دوره هم اندیشی استعدادیاب های فوتسال گفت: فوتبال و فوتسال آسیا نگین ارزشمندی را از دست داد.
جنگ تاج و ماجدی پشت دو خاکریز مجمع / دعوا سر چقدر پول و قدرت است؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگسازی/ کشف ۱۸۰ کیلو حشیش در فارس/ سردسته باند سارقان خشن در ایستگاه مرگ/ ۶ کشته در سقوط مرگبار وانت مزدا به دره/ قاتل افسر پلیس دستگیر شد/ سرقت گوشی به سفارش مالخر/ متهم: دخترک را کنار دیوار خفه کردم!/ همدستی مادر و پسر برای قتل پدر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت برای رسیدن به آرزوها/ پلیس در تعقیب مرد اسیدپاش/ ترمز تانکر حامل سوخت قاچاق کشیده شد/ دردسر مخالفت با ازدواج دختر ۱۶ ساله/ فشای راز زوج جوان با کنجکاوی زن همسایه/ جزئیات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام‌وردی»/ برادرکشی پای بساط مشروب خواری!/ اجاره آدمکش برای انتقام از شریک
میهمانی مرگبار در آرایشگاه
به رغم تغییر دولت و تدابیری که برای پایان دادن به خسارات گذشته اندیشیده شده، وضعیت عجیبی بر بیمارستان ایرانی دبی حاکم است، تا جایی که به وضوح می‌شود سایه گسترده خطری که بر سر این مرکز درمانی پرسابقه گسترده شده را دید؛ خطری که ظاهرا رفع شدنی نیست، مگر با ورود مقامات ارشد کشورمان به این غائله کشدار!
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.
واکنش ماجدی به طعنه و استوری طارمی، آزمون و بیرانوند
ماجدی ابتدا قصد نداشته اسکوچیچ را به حضور بپذیرد و اعلام کرده به حدی از دست او به خاطر مصاحبه های پخش شده از تلویزیون شاکی است که ترجیح می‌دهد فعلاً با او روبرو نشود
سيد ميرشاد ماجدى سرپرست فدراسيون فوتبال در انتخابات رياست اين فدراسيون شركت نمى كند. به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق اعلام سايت رسمى فدراسيون فوتبال ماجدى كه از اسفندماه سال گذشته سرپرستى فدراسيون را بر عهده دارد هيچ تصميمى براى حضور در انتخابات نخواهد داشت و به عنوان يكى از اعضا به فعاليت خودش در هيات رييسه فدراسيون ادامه مى دهد.
بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم، که با توجه به اینکه آقای تاج که قبلا به بنده حکم داده بودند به احترام ایشان کنار بروم.به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ