پنجره پرسپوليس باز شده و این تیم مشکلی برای بازی هفته اول خود مقابل آلومینیوم ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینجا آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران بررسی می‌شوند؛ گزارشهای اختصاصی که هیچ جای دیگری نمی‌خوانید.
روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو به مناسبت بیست سالگی تاسیس این روزنامه با خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داد.
حاجیانی که سه روز در سرزمین منا بیتوته کرده و در سه مرحله رمی جمرات را انجام داده بودند، بعدازظهر روز جمعه پس از انجام انجام آخرین رمی خود منا را ترک کردند و به مکه برگشتند.
آنخل دیماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، آخرین بازی خود را در ورزشگاه اختصاصی یووه برابر میلان انجام داد.
پرسپوليسی‌ها تدارک ویژه‌ای برای آخرین بازی خانگی فصل خود دارند.
در شرایطی که آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر فقط ۲۵ درصد معاملات مسکن را در تهران به خود اختصاص می‌دهند، بررسی‌ها از رونق نسبی بازار واحدهای کمتر از ۷۰ متر حکایت دارد.
مالیات برانکو ایوانکوویچ به جدیدترین سوژه برای نگرانی هواداران پرسپولیس در ماجرای حذف از آسیا تبدیل شده است.
گزارش سامانه ملی ایران نوآفرین به عنوان سکوی جامع کسب و کار نوپا نشان می دهد بیشترین سهم شرکتهای نوپا به حوزه فناوری اطلاعات اختصاص دارد.
هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که دیدار با سپاهان آخرین دیدار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تا زمان ترمیم این استادیوم خواهد بود.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد در ساعات پایانی آخرین روز بهمن، با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی برکنار شده است.
ناظران بازی به همراه سرپرست دو تیم استقلال و پیکان برای بررسی وضعیت زمین محل برگزاری در دستگردی حاضر شده‌اند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه اختصاصی به همراه دفترچه جمع آوری شده و دفترچه و پاسخنامه جدید توزیع می‌شود.
ستاره بی‌چون و چرای قرن بیست و یکم ورزش فوتبال آخرین شانسش برای قهرمانی جهان را دنبال می‌کند.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی قبل از جدال با انگلیس برگزار شد.
آخرین بازی تدارکاتی پشت درهای بسته اصلی‌ترین برنامه کارلوس کی‌روش قبل از جام جهانی بود؛ هرچند ترکیب او مشخص شد!
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
مدافع استقلال در جلسه تمرینی امروز آبی‌پوشان به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت؛ اما به احتمال فراوان از فردا به همراه دیگر اعضای تمرین می‌کند.
بامداد آخرین سه‌شنبه شهریورماه ۱۴۰۱ در تاریخ کشتی کشور ماندگار خواهد شد.
مهاجم جدید و اهل مالی پرسپولیس امیدوار با از سرگیری تمرینات اجازه حضور در تمرینات گروهی را پیدا کند.
مهاجم مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس لحظاتی پیش وارد ایران شد.
حالا دیگر همه با هم در جریان خبر عجیب لغو شبانه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قرار گرفته‌اند.
پرسپولیس به دنبال جذب کاوه رضایی و شیخ دیاباته است و سایر تیمها جذب بازیکنان آزاد را دنبال می‌کنند؛ نقل و انتقالات هنوز در فوتبال ایران ادامه دارد.
مهدی قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر؛ استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ