مانوئل نویر، کاپیتان آلمانی بایرن مونیخ، به تمجید از عملکرد یان زومر برابر این تیم پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد نور الهی هافبک ایرانی تازه وارد الوحده در دیدار نخست توانست بهترین بازیکن تیمش شود.
مانوئل نویر با بایرن راهی تور آسیایی نخواهد شد و حتی به بازی اول بوندسلیگا نیز نمی‌رسد.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
بعد از یک فصل سخت و پرماجرا، پیام حیدری با قضاوت بازی داماش - فولاد نوین، فصل را به پایان رساند.
گری نویل معتقد است کاسمیرو بهترین خرید این فصل انگلیس بوده است و ادعا کرد، هافبک برزیلی به تنهایی باعث شده منچستریونایتد 30 درصد بهتر شود.
فوق تخصص قرنیه گفت: عینک‌های آفتابی استاندارد معمولاً ۱۵ تا ۲۵ درصد از نور را عبور می‌دهند که این میزان برای اکثر فعالیت‌های روزمره کافی است. بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، در وهله اول خاکستری و پس از آن قهوه‌ای است. بهترین عینک آفتابی را بشناسید
به توصیه کارشناسان، بهترین اقدام برای از بین بردن این بو باز کردن شیشه‌های خودرو پیش از سوار شدن و در ۲۰ دقیقه ابتدای حرکت است. همچنین از آنجا که دمای بالا به انتشار این بو کمک می‌کند، بهتر است تا حد امکان خودرو را زیر نور آفتاب یا در مکان‌های گرم پارک نکنیم.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از ربع سکه‌های بانک مرکزی، پیش بینی | فردا بورس باز هم مثبت می‌شود؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟، آیا منتظر التهاب در بازار‌ها باشیم؟، خبری مهم برای سهامداران نوری، بهترین صندوق در صندوق‌های بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دقایق پایانی بازی با استقلال به دراماتیک ترین و البته بدترین شکل ممکن برای گل گهر و امیر قلعه نویی پیش رفت.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید هدفش این است که جای مانوئل نویر را در دروازه تیم ملی آلمان بگیرد.
رئیس سابق بایرن مونیخ، خرید یان زومر را انتخابی عاقلانه و منطقی از سوی مدیران باشگاه مونیخی عنوان کرد.
بهمن فروتن که زمانی از منتقدان اصلی امیر قلعه‌نویی بود حالا او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران می‌داند.
پرسپولیس چاره ای جز تغییر در ترکیب تیمش برای بازی با گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر ندارد.
مراسم اهدای جام قهرمانی ۲۰۲۲ در قطر با شوکوه هرچه تمام در ورزشگاه لوسیل دوحه برگزار شد.
چهارسال پیش در این روزها حمیدرضا صدر ستون نویس ثابت ورزش‌سه برای این رقابتها بود.
دروازه‌بان باتجربه آلمان امشب نوزدهمین بازی خود در جام جهانی را انجام داد تا تاریخ ساز شوند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیمش با آمادگی به جام جهانی برسند.
مانوئل نویر می‌گوید هانسی فلیک همانطور که بایرن را برای چمپیونزلیگ 2020 در لیسبون آماده کرده بود در حال آماده‌سازی تیم ملی آلمان برای جام جهانی قطر است.
شاخص کل در هفته گذشته یکی از بهترین هفته ها را سپری کرد اما برای رشد در هفته آتی مشکلاتی را خواهد داشت.
پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به بازی خوبی که استقلال مقابل فولاد ارائه کرد می‌توان دریافت اگر سرمربی هیجانی و پر سر و صدای این تیم کنار بازیکنانش نباشد استقلال بهترین فوتبال را در لیگ ارائه می‌دهد.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
انتخاب میوه به‌ عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبر‌ها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم می‌شود.
درحالیکه گری نویل، ستاره سابق یونایتد، می‌گوید از خرید کاسمیرو توسط این باشگاه چندان راضی نیست اما ریو فردیناند معتقد است ستاره برزیلی بهترین خرید ممکن برای یونایتد بوده است.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ