هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیمش با آمادگی به جام جهانی برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هانسی فلیک به نویر هشدار داد که نمی تواند چندان به پس گرفتن جایگاه شماره یک خود در تیم ملی مطمئن باشد.
محققان به تازگی سردترین ستاره شناخته شده که امواج رادیویی را ساطع می‌کند کشف کردند. این ستاره که WISE J۰۶۲۳ نام دارد در فاصله ۳۷ سال نوری از زمین در صورت فلکی مونوسروس قرار دارد.
این کهکشان با نام «UGC 11860»، تقریباً در فاصله 184 میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی اسب بزرگ قرار دارد. این کهکشان مارپیچی مانند کهکشان راه شیری است که بازوهایی دارد و از ناحیه مرکزی متراکم و درخشان آن انحنا دارند.
کهکشان UGC ۱۱۸۶۰ در فاصله ۱۸۴ میلیون سال نوری از ما در صورت فلکی «اسب بزرگ» (Pegasus) قرار دارد و ظاهر بدون مشکل آن فریبنده است. این کهکشان اخیرا میزبان یک انفجار ستاره‌ای پرانرژی و تقریبا غیرقابل تصور بود.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، تاکید دارد که از کارش در این تیم لذت می‌برد و حاضر نیست استعفا دهد.
هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان گفت با وجود نتایج اخیر تیمش، آن‌ها هم در سطح اسپانیا، قهرمان لیگ‌ ملت‌ها هستند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش هرچه زودتر باید از این وضعیت ناامیدکننده خارج شود.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش هرچه زودتر باید از این وضعیت ناامیدکننده خارج شود.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در آستانه بازی دوستانه به لهستان به ستایش از جواشوا کیمیش پرداخت و او را با اسطوره‌های بسکتبال مقایسه کرد.
هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان گفت، مشکل اصلی تیمش نداشتن اعتماد به نفس است که با بردن چند مسابقه برطرف خواهد شد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از این که مدیران چلسی بند خریدی در قرارداد ژوائو فلیکس قرار نداده‌اند انتقاد کرد.
سیاره فراخورشیدی LP ۷۹۱-۱۸d به دور یک ستاره کوتوله سرخ کوچک در فاصله ۹۰ سال نوری از ما در صورت فلکی پیاله در نیم‌کره جنوبی آسمان می‌چرخد.
سحابی گسیلشی عقاب یا M۱۶ در فاصله ۶۵۰۰ سال نوری از ما و در صورت فلکی مار (Serpens) قرار دارد. وسعت این سحابی ۲۰ سال نوری است و با دوربین دوچشمی قابل مشاهده است. این تصویر با استفاده از نوردهی طولانی و عمیق گرفته شده و ترکیبی از سه رنگ است که توسط گوگرد (زرد)، هیدروژن (قرمز) و اکسیژن (آبی) منتشر شده است.
آلوئه‌ورا مملو از ویتامین‌های 12 A،C ، E، B، فولیک اسید و کولین و سرشار از مواد معدنی نظیر کلسیم، مس، منیزیم، منگنز، سلنیوم، سدیم، زینک و پتاسیم است که به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.
سحابی مرغ دونده که به‌عنوان IC ۲۹۴۴ فهرست‌بندی شده است، حدود ۱۰۰ سال نوری وسعت داشته و در فاصله ۶۰۰۰ سال نوری از ما به‌سمت صورت فلکی قنطورس قرار دارد.
آخرین عکس هابل نمایی جانبی از کهکشان UGC ۲۸۹۰ را به ثبت رساند که در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی زرافه (Camelopardalis) قرار دارد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از شکست مقابل بلژیک تاکید کرد که تیمش شروع بدی داشت.
سرمربی تیم ملی آلمان از ترشتگن به عنوان دروازه‌بان اول تیمش در غیاب نویر یاد کرد.
در پیش‌زمینه تصویر، دو ستاره مانند دو نگهبان در کهکشان راه شیری ما لنگر انداخته‌اند، پشت این دو ستاره خوشه کهکشانی هیدرا واقع در صورت فلکی هیدرا (شجاع) دیده می‌شود که ۱۰۰ میلیون سال نوری از ما فاصله دارد.
این ستاره در سال ۱۸۶۰ توسط منجمان آلمانی شناسایی شد و در ابتدا «BD-12 5055» نامیده شد. این اَبَرستاره قرمز رنگ که درخشش زیادی هم دارد، در فاصله ۹۵۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد و جزء صورت فلکی اسکاتوم است.
بعد از اعلام برگزاری دو مسابقه دوستانه بین تیم ملی آلمان مقابل پرو و بلژیک، هانسی فلیک، سرمربی مانشافت در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
الهیان می‌گوید: کشور‌های غربی که شعار حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، باید پاسخگوی وضعیت آقای نوری در ۳۸ ماه حبس انفرادی باشند. آقای نوری باید از حق تماس با خانواده خود برخوردار باشد. مقامات سوئد باید شرایط بد آقای نوری را اصلاح کنند، شرایطی که سلامت روحی و جسمی او را به خطر انداخته است. آقای نوری حتی امکان معالجه توسط چشم پزشک را ندارد.
اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است مانوئل نویر نباید دیگر دروازه بان ثابت تیم ملی آلمان باشد.
مانوئل نویر می‌گوید هانسی فلیک همانطور که بایرن را برای چمپیونزلیگ 2020 در لیسبون آماده کرده بود در حال آماده‌سازی تیم ملی آلمان برای جام جهانی قطر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ