تصاویری زیبا از میدان نقش جهان اصفهان را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این فیلم را فرهاد خبازان گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از شروع بازی اینتر میامی و شارلوت ؛ لیونل مسی به همراه دختر دیوید بکهام وارد میدان شد.
صبح مروز، در پارکینگ زیرزمینی میدان شمالی ایستگاه راه‌آهن چونگ کینگ شمالی چین، یک تاکسی با عجله وارد پیاده‌رو شد و چندین نفر از رهگذران را له کرد.
شبکه اوکراینی بیان کرد: این پهپاد شناسایی و گران قیمت ایرانی دوباره به میدان نبرد می‌آید. منبع: کاوش مدیا / نسیم آنلاین
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
معرکه‌گیری برای نمایش مار پدیده‌ای که سالها از سطح شهر حذف شده بود؛ امروز در میدان صنعت رویت شد.
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
درحالیکه ورود این سگ به زمین باعث تعجب بازیکنان شده بود پس از گذشت چند دقیقه یکی مسئولان داخل زمین شد و سگ را درآغوش گرفت و به بیرون برد.
مالک ساختمانی جدیدالاحداث در میدان رسالت تبریز به منظور دیده شدن فروشگاه‌اش شبانه درختان پیاده‌رو را قلع و قمع کرد.
سرهنگ راستی ماجرای درگیری را شرح می‌دهد: "این ۴ نفر که دارای سابقه هستند به این جوان حمله می‌کنند و به خانه شخصی او ورود می‌کنند و با قمه او را مورد حمله قرار می‌دهند"، توضیحات بیشتر سرهنگ راستی را می‌توانید در فیلم زیر ببینید؛ در این فیلم راهروی خانه که محل اصلی درگیری است دیده می‌شود، این راهرو به‌قدری کوچک است که راه دررویی ندارد و اگر پلیس دیر می‌رسید می‌توانست قتلگاه آن جوان باشد!
سارق خودرو هنگام فرار از مهلکه تصادف وحشتناکی را در میدان شهر استاری انجام داد.
این حادثه دقایقی قبل در یک منزل مسکونی در کوچه چهارم بهار در خیابان ورزش بوکان روبروی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.
بازی دو تیم گواناکاستکا و لیبریا در لیگ فوتبال کاستاریکا پس از درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم به طور موقت متوقف شد.
​در میدان گاوبازی هنگامی که یکی از تماشاگران این ورزش با یک گاو شوخی می‌کرد، با واکنش این حیوان مواجه و به شدت تنبیه شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
دو موتور سوار در تهران حین عبور از یک میدان و دور گرفتن با یکدیگر برخورد وحشتناکی کردند.
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
مهاجم مشهور سوئدی و باشگاه میلان ایتالیا در یک فیلم که مضمونی تاریخی دارد در نقش سرباز رومی ظاهر شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: میدان شادگان در جنوب شرقی اهواز قرار دارد و یک مجتمع تفکیک است که توان تولید آن، روزانه ۱۱۰ هزار بشکه است و آتش سوزی مذکور، هیچگونه تاثیری بر توان تولید از این میدان نداشته است.
ورودی اصلی پردیس دانشگاه شیراز در میدان ارم قرار دارد. باغ ارم ثبت‌شده در میراث جهانی یونسکو نیز در بلوار ارم روبروی پردیس دانشگاه شیراز واقع است.
در این ویدیو که اکنون میان کاربران دست به دست می‌شود، دو نفر در نقش بادیگارد، حافظت شخصی بدل ایرانی جانی دپ را در یک مکان عمومی برعهده دارند. این موضوع حالا منجر به بروز انتقاد‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این اقدام بدل جانی دپ شده است.
در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهاد‌های نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شد.
محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم عزاداری محرم در میدان ٧٢ نارمک، به صورت درگوشی با یک زن به صحبت پرداخت؛ اقدامی که در شبکه‌های مجازی خبرساز شد.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ