فرمانده کلیدی طالبان پاکستان در حمله هوایی در افغانستان کشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل ارتش گفت: ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری، ارکان و ستون‌های ارتش ولایتمدار و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
تشریح جزئیاتی مهم از موشک هایپرسونیک فتاح از سوی سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته سه رویداد پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این راستا شش نفر دستگیر شدند.
سنندج- فرمانده فراجا گفت: کردستان جزو امن ترین استان های کشور است و این مهم ثمره جانفشانی شهدای انصار و مهاجر و همراهی مردم انقلابی این استان است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.
فلاحت پیشه گفت: هرچند موضوع حجاب یک موضوع قابل بحث در کشور است ولی الآن بیش از حجاب برخی مشکلات دیگر نظیر حملات به برخی مدارس مهم است، در جایی که هنوز قانون حجاب در کشور وجود ندارد چگونه فرمانده انتظامی کشور اعلام می‌کند که با بی‌حجابی برخورد صورت بگیرد.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه موضوع کشف حجاب یکی از دغدغه‌های مهم مردم متدین و آحاد جامعه است گفت: وظیفه خود و همکارانم می دانم که دغدغه‌های مردم را شناسایی و بر اساس آن اقدام کنیم.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور از برگزاری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب خبر داد.
حسین طائب به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره جنگ ترکیبی و امنیتی دشمن و تاثیرات مهم اینترنت در راستای تحقق اهداف این جنگ پرداخت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
ابطحی گفت: پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی آمده است: در روز‌های آخر جنگ ۹ ساله با عراق روشن بود که ادامه جنگ مصلحت نیست. ولی با وجود شعار‌های جنگ جنگ تا پیروزی و تایید امام، نقش مهمی ایفا کردم به عنوان فرمانده جنگ و جانشین فرمانده کل قوا، واقعیت‌های جبهه را که با هیاهوی سپاه و... روشن نبود به مسئولان و سپس به امام گفتم.
فرمانده کل انتظامی به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول فرماندهی در این نیرو گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری سه اصل مهم مطابق با دین اسلام در نیروی زمینی ارتش است. یک فرمانده باید به دنبال افزایش امید، نشاط و شادمانی در مجموعه خود باشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و با ایمان قوی و وحدت و همدلی یه این مهم دست می یابیم.
معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر از آموزش ۱۶۰۰ فرمانده دادرس پیشرفته خبر داد و گفت: جوانان قطب مهم هلال احمر هستند.
معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر از آموزش 1600 فرمانده دادرس پیشرفته خبر داد و گفت: جوانان قطب مهم هلال احمر هستند.
شورای وزارتی امنیت ملی عراق نشستی به ریاست محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برگزار کرد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف کرده ایم و دشمنان از این قضیه نگران و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز به برکت ایستادگی ملت و هدایت‌ها و نقش‌آفرینی‌های امامین انقلاب و آمادگی نیروهای مسلح، ایران به قدرت مهم منطقه‌ای و نقش‌آفرین مؤثر در جهان تبدیل شده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ