تصمیم دیر هنگام مسئولان برگزاری مسابقه در راه دادن هوادران به ورزشگاه آزادی بر خلاف صحبت های پیشین آن ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس بهانه‌ای شد تا از مهمترین اتفاق مقطع اول حضورش در پرسپولیس یاد شود.
حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.
مهمترین اتفاق امروز فوتبال اسپانیا دیدار امشب رئال و اوساسونا در فینال کوپا دل ری است.
بازدهی شاخص کل بورس از ابتدای سال جاری نسبت به سایر بازار‌های مالی قابل توجه بوده است. در این میان تاخت و تاز قیمت‌ها در تالار شیشه‌ای نیز باعث شده تا دوباره مردم برای خرید سهام، بورسی شوند. اما این اتفاق چه دلایلی دارد؟
حذف استقلال از آسیا مهم ترین خبر این روز های فوتبال است و مدافع اسبق آبی ها در این خصوص نظرش را بیان می کند.
سال 1401 با اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره برای فوتبال ایران همراه بود.
بازگشت غلامی از مصدومیت که در روزهای برگزاری جام جهانی به آن دچار شد، توانسته است که کندی را از خط دفاعی استقلال بگیرد.
مربی باسابقه و کارشناس ژیمناستیک گفت: همدلی مهمترین مسئله‌ای است که باید در ژیمناستیک اتفاق بیفتد.
مهمترین اتفاق معاملات امروز بازار سرمایه فتح دوباره کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد بود.
تاسیس و تولد قارچ‌گونه احزاب و جریان‌های اصولگرا در چند روز اخیر در فضایی اتفاق می‌افتد که جناح رقیب آنها، اصلاح‌طلبان، کمتر از هر زمان دیگری درباره انتخابات سخن می‌گویند. مهمترین نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بعید است در سال جاری ترکیب جدید خود را بشناسد و چه احزاب دموکراسی‌خواه‌تر و چه احزاب تکنوکرات این جریان، فعلا در یک انزوا، تمایلی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ندارند.
در این قسمت از پادکست ورزش سه، در مورد مهمترین اتفاق اخیر نقل و انتقلات فوتبال دنیا، یعنی پیوستن رونالدو به النصر عربستان گفتگو کردیم...
مهمترین اتفاق نیمه اول بازی پرسپولیس و آلومینیوم اخراج علیرضا بیرانوند بود.
پیروزی تراکتور مقابل استقلال، مهمترین اتفاق این هفته لیگ برتر بود که یک چهره جدید را به فوتبال ایران معرفی کرد: پاکو خمس.
هفته دوم از رقابت‌های سوپر لیگ تکواندو با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که در مهمترین اتفاق مدافع عنوان قهرمانی باخت و صدر جدول را واگذار کرد.
هفته دوم از رقابت‌های سوپر لیگ تکواندو با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که در مهمترین اتفاق مدافع عنوان قهرمانی باخت و صدر جدول را واگذار کرد.
۲ اتفاق جنگ ۳ روزه نوار غزه و خیزش جوانان کرانه باختری که مصداق آن در رویش عرین الاسود نمایان شد را می توان مهم ترین اتفاقات تاثیرگذار در روند نظامی و مقاومت فلسطین در سال ۲۰۲۳ دانست.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: یکی از دلایل مقاومت دستگاه‌های اجرایی برای پیوستن به درگاه ملی صدور مجوزها مقاومت سنتی و ساختاری بدنه دستگاه‌های اجرایی در مقابل مقررات زدایی است.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید، این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
دو وزنه‌ بردار ایران در بازی های کشورهای اسلامی به دنبال شکستن رکورد جهان هستند که یکی از مهمترین اتفاق ها برای کاروان ایران در قونیه خواهد بود.
سود سال ۹۹ سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی حدود ۲۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت‌های بورسی رقمی حدود ۲۹ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان است. کدام سهامداران سود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ