معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید در گرو بهره وری است و مهم‌ترین عامل برای تحقق این رشد «فرهنگ کار» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
در طول تاریخ با بسط حمایت‌گرایی در اقتصاد، قدرت اقتصادی به‌طور پیوسته رو به وخامت رفته است. مقررات‌زدایی، سهولت کسب‌وکار، حقوق مالکیت، آزادی رقابت اقتصادی، کاهش ادراک فساد و رقابت‌پذیری جهانی هرکدام درجای خود می‌توانند عامل یا مانع رشد و توسعه باشند و لذا در سایه یک حکمرانی درست این عوامل می‌توانند در خدمت رشد و توسعه کشور باشند؛ چیزی که متاسفانه به‌دلیل اقتصاد دولتی و نیمه‌دولتی سرشار از رانت ناشی از دخالت در اقتصاد، مهم‌ترین مانع ارزش افزوده و پیشرفت سریع کشورمان شده است.
سید عادل مولا معاون محیط‌زیست طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان گفت: مهمترین عاملی که باعث شده است تالاب هورالعظیم وضعیت نامناسب امروز را داشته باشد، کشت غیرمجاز محصولات آب‌بر در بالادست حوضه آبریز کرخه در سال آبی جاری بوده است که در این میان، کشت شلتوک (برنج) بسیار بیشتر از سایر محصولات آب‌بر به منابع آبی استان ضرر می‌زند.
محمد جواد ظریف گفت: مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند. همین توان مردمی است که می‌تواند در شرایط سخت در برابر فشار‌های خارجی مصون بدارد.
با پایان انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و پیروزی رئیس‌جمهور مستقر، اکنون مهمترین پرسش در محافل سیاسی و رسانه‌ای این است که چه عواملی او را به سیاست‌مداری شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.
شهردار تهران گفت: مهم‌ترین عامل فرونشست زمین برداشت از سفره آب‌های زیرزمینی است.
استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل رژیم صهیونیستی می‌گوید مهمترین عاملی که توانایی مقاومت را در بازدارندگی رژیم صهیونیستی به اثبات رسانده است، وحدت میدان ها و مبارزه مشترک است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسیر اقتدار دریایی مهمترین عامل قدرت کشور ماست و کشور ما برای اینکه یک قدرت دریای بزرگ باشد چیزی کم ندارد.
مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از مهمترین آثار بهره‌مندی از نتایج طرح‌های دانش‌بنیان، رشد تولید است که باعث رشد کشاورزی و رونق اقتصادی می‌شود.
در رده سوم فاکتور‌های مدنظر زنان پس از ایمنی خودرو، جنبه‌های ظاهری و محیط زیستی قرار دارند. چهره خودرو و همچنین میزان مصرف سوخت اتومبیل از جمله مشخصه‌های تاثیرگذار بر تصمیمات زنان هستند. قابلیت اطمینان خودرو و همچنین هندلینگ آن‌ها نیز در این دسته قرار می‌گیرند.
اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر تورم، بحث افزایش بدون ضابطه نقدینگی و همچنین عدم هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد است. عامل افزایش بدون ضابطه نقدینگی و همچنین عدم هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد، بحث بی‌ضابطه بودن بانک‌ها در خلق پول است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مهمترین عاملی که در افزایش توان بازدارندگی و مقابله با تهدیدات مؤثر است، فرماندهی و کنترل است که امروزه در سطح جهان و نیروهای مسلح تمامی کشورها اهمیت دارد.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: اولویت نخست ما مقابله با تبعات بحران معیشتی و استواری در برابر تحریم آمریکا به عنوان مهمترین عامل رنج لبنانی هاست.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
ناباروری از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از مهمترین مشکلات بهداشت عمومی مطرح است و آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۸۱ میلیون فرد نابارور در سراسر دنیا وجود دارد.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
همایون دارابی گفت: از ابتدای سال میلادی جاری، بورس آمریکا یک دوره صعود و نزول را در پی افزایش نرخ بهره تجربه کرده است؛ بازار سرمایه کشور ما نیز نیز در دو سال گذشته درگیر و اسیر نرخ بهره بوده و می‌توان گفت که نخستین و مهم‌ترین فاکتور در ایجاد رکود و مسیر کاهشی در کل اقتصاد، این موضوع است.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
تعداد مطلق افراد در یک کشور مهم‌ترین عامل نیست. در عوض، این نرخ رشد یا کاهش جمعیت آن است که کلید چشم انداز آینده یک کشور است. این امر تعیین می‌کند که اوضاع با چه سرعتی در حال تغییر است. در تعدادی از کشورها، به ویژه در جنوب آفریقا جنوبی (یکی از پنج منطقه تعریف شده توسط سازمان ملل متحد) نرخ باروری واقعا کاهش یافته و استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری در حال افزایش است.
تقویت دفاع همه‌جانبه از یگان‌های دریایی در برابر جنگ سایبری و ارتقاء قابلیت های دفاع از کانون‌های کشتیرانی از مهمترین اهداف تفاهمنامه پدافندغیرعامل و نداجا است.
ورود بخش خصوصی به صنعت فضایی و توسعه خدمات مبتنی بر اطلاعات ارسالی از ماهواره‌های سنجشی فرصتهای اقتصادی گسترده‌ای را ایجاد و این صنعت را به یکی از مهمترین عوامل شکوفایی اقتصادی تبدیل می کند.
رهنما گفت: بر اساس ماده ۱۵ آیین نامه مربوط به بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیلها، حریم کانالها، انهار احداثی و سنتی و شبکه‌های آبیاری و زهکشی باید مطابق قانون حفظ شود، اما در امامزاده داوود این موضوع نقض شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ