اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت‌های معاونت علمی است که برای شروع با شش مجموعه دانش بنیان آغاز شده است.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
وضعیت تامین مالی بخش تولید از مسیر بازار سرمایه در بهار امسال بهبود یافته است؛ به شکلی شاهد انتشار ۱۲ همت اوراق شرکتی، ۹ همت عرضه اولیه و ۸۱ همت افزایش سرمایه شرکت های بورسی بوده ایم.
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.
فولاد مبارکه اصفهان با افت ۳۵ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سود ۵۴ هزار میلیارد تومانی بیشترین سود خالص را در شرکت‌های برسی شده ثبت کرده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۵۴ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
مدیرعامل شرکت نساجی هلال با تاکید بر اینکه که مجموعه نساجی هلال در تلاش برای خودکفایی در عرصه تولید اقلام امدادی است، از ساخت ۵۴ هزار چادر امدادی در سال گذشته خبر داد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گفت: نباید بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری شوند.
روز گذشته پرواز استراتژیک دومین نسخه به روز شده جنگنده غولپیکر اتمی روسیه در ماه‌های گذشته در اطراف مواضع ناتو، در میانه جنگ اوکراین باری دیگر به راس اخبار رسانه‌های جهان رفت. چند ماه قبل بود که شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه اعلام کرد که نخستین نسخه بروزرسانی شده بمب‌افکن استراتژیک توپولف تو ۱۶۰ بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز درآمده است.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یک اپلیکیشن GoodRx مخصوص فروش دارو را ۱.۵ میلیون دلار جریمه کرد. این اپ اطلاعات قابل شناسایی مشتریان را بدون اجازه با گوگل و فیس بوک به اشتراک گذاشته است.
متا شرکت «وویجر لبز» را متهم کرده با ایجاد هزاران حساب کاربری جعلی، داده های بیش از ۶۰۰ هزار پروفایل کاربران فیسبوک را استخراج و به همین دلیل از آن شکایت کرده است.
رئیس کل دادگستری استان گفت: ۵۴ شرکت تولیدی از ابتدای سال تاکنون با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضائی و حل موانع موجود احیا شد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: نیروهای غیررسمی و شرکتی باید تعیین تکلیف شوند و اگر دولت نمی‌خواهد تعیین تکلیف شود باید به صورت شفاف اعلام کند.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند و لازم است با این افراد قرارداد کار معین منعقد شود تا طرف قرارداد دولت باشند.
اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) حوزه آهن و فولاد مجوز گرفت.
ابوالفضل نجارزاده گفت: ایجاد بانکداری جامع و بانکداری شرکتی از جمله اقدامات جدید این بانک در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارهای مختلف تامین مالی و ارائه خدمات مطلوب تر به بخش های صنعت است.
نگاه مدیریتی به عملکرد شرکت فولاد مبارکه و گزارش تحقیق و تفحص بیانگر نبود ساختار حکمرانی شرکتی علیرغم حضور چند تن از افراد مشهور در کمیته حسابرسی شرکت است.
مدیرکل خزانه وزارت اقتصاد با اشاره به استنکاف ۵۴ شرکت دولتی و دانشگاه‌ها از اجرای قانون حساب واحد خزانه گفت: بر اساس تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ تمام مراودات مالی باید در بانک مرکزی انجام شود.
خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ