نماینده مردم علی آباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گفت: نباید بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس آمار اعلامی نیروهای کلیدی و متخصص 67 درصد شرکت های دانش بنیان، وارد فرآیند مهاجرت شده‌اند.
مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ اعتبار خوبی برای این مسئله پیش‌بینی شده است و بر همین اساس امسال شاهد نصب دوربین روی البسه نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان خواهیم بود.
گرمی- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداختی عادلانه به شاغلین در سایه ساماندهی نیروی انسانی و تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی امکانپذیر است.
وزیر دفاع کشورمان در حاشیه اجلاس همکاری سازمان شانگهای با «شیر علی میرزا» وزیر دفاع تاجیکستان دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای به هند سفر کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در نشست چهار جانبه عادی سازی روابط سوریه و ترکیه وارد مسکو شد.
مدیرعامل شرکت حریم‌بان و شهربان شهرداری تهران، از استقرار نیروهای در مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانه‌ای از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.
نیروهای طالبان در شهر هرات شبانه تفتیش انجام می‌دهند و کسانی که در نماز جماعت شرکت نکنند را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
فرمانده و رئیس شرکت نظامی واگنر نسبت به تامین نیرو در جنگ اوکراین به شدت از مقامات نظامی روسیه انتقاد کرد.
گفت: هم‌اکنون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیش از شش هزار و ۵۰۰ شرکت سازنده در ارتباط است که حدود ۱۴۰۰ شرکت آن را شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌دهند.
مجید کیانپور گفت:از ابتدای سال با برنامه‌ریزی منسجم برای تحقق شعار سال را آغاز و موفق شدیم با بهره‌مندی و جذب نخبگان ضمن پیوند صنعت و دانشگاه، شرکت را به سمت دانش بنیان برویم.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: نیروهای غیررسمی و شرکتی باید تعیین تکلیف شوند و اگر دولت نمی‌خواهد تعیین تکلیف شود باید به صورت شفاف اعلام کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند و لازم است با این افراد قرارداد کار معین منعقد شود تا طرف قرارداد دولت باشند.
از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس کشور و در تمام مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس شوند.
شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی (Elbit Systems) قراردادی ۷۰ میلیون دلاری با نیروهای مسلح مغرب در زمینه جنگ الکترونیک و اطلاعاتی به امضا رساند.
چند روز قبل از عقد قرارداد فروش توئیتر، کارکنان این شرکت هشدار داده‌اند که کاهش و اخراج گسترده کارکنان، اقدامی بی ملاحظه و غیرمنطقی خواهد بود.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به شرکت های نفتی فعال در امارات و عربستان هشدار داد که وضعیت خود را تنظیم کرده و این کشورها را ترک کنند.
بندرعباس - رژه دریایی با شرکت ۱۴۴۴ شناور مردمی و یگان های شناوری نیروهای مسلح در بندرعباس آغاز شد.
سخنگوی سپاه از برگزاری رژه دریایی با شرکت ۱۴۴۴ شناور مردمی و یگان های شناوری نیروهای مسلح در بندرعباس خبر داد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از همکاری ۷۷۵ شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع خبر داد و گفت:نقش دانش‌بنیانها در طراحی، تولید و توسعه فناوری های حوزه دفاعی بسیار راهبردی و پررنگ بوده است.
معاون وزیر دفاع روسیه و معاون مدیرعامل شرکت آلماز- آنتی امروز قرارداد تحویل سامانه‌های «اس-۵۰۰» به نیروهای روسی را امضاء کردند.
با تفاهم صورت گرفته میان «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و شرکت «امدادخودرو ایران»، از این پس دارندگان کارت حکمت می‌توانند علاوه بر فروشگاه‌های طرف قرارداد، از خدمات امداد خودرویی شرکت امدادخودروایران در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنند.
کسب درآمد و رفاه از راهی ارزان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ