مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
ملی پوشان هاکی چمنی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم عمان خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: شهرداران طرح توانمندسازی ۷۲ محله محروم استان تهران به همایش پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا ضمن اشاره به درآمد ۱۹ میلیارد دلاری صادرات نفت ایران از فروش نفت در پنج ماه نخست ۲۰۲۳، درآمد نفتی ایران در مجموع سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.
تاسیس بانک و بیمه مشترک ایران و سوریه و اعزام سالیانه ۵۰هزار زائر به دمشق بخشی از سند همکاری تهران و دمشق است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۵۴ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم گفت:تا اسفند۱۴۰۱، ۵هزار و ۸۵۷ نیاز در حوزه فنی و مهندسی،۴ هزار و ۵۰۳ نیاز در حوزه علوم پایه و ۱۶۵۸ نیاز در حوزه علوم انسانی در سامانه ایده ها و نیازها ثبت شد.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۵۴ مورد قطع عضو ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در کشور رخ داده است.
روز گذشته پرواز استراتژیک دومین نسخه به روز شده جنگنده غولپیکر اتمی روسیه در ماه‌های گذشته در اطراف مواضع ناتو، در میانه جنگ اوکراین باری دیگر به راس اخبار رسانه‌های جهان رفت. چند ماه قبل بود که شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه اعلام کرد که نخستین نسخه بروزرسانی شده بمب‌افکن استراتژیک توپولف تو ۱۶۰ بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز درآمده است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری به ۸۲۵ هزار و ۶۰۰ متقاضی وام ازدواج به ارزش ۱۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه بالغ بر ۵۰هزار متر مربع به فضاهای ورزشی دانش آموزی افزوده شد، گفت: بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های استان اختصاص یافت.
حالا ۵۴ روز از زمان وعده رئیس جمهور، سپری شده و با وجود آرام بودن شرایط کشور، هنوز تصمیمی درباره برداشته شدن محدودیت‌ها اتخاذ نشده است. اگرچه وزیر ارتباطات بار‌ها اعلام کرده تصمیم گیری درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ، بر عهده نهاد‌هایی غیر از دولت است، اما بالطبع رئیس جمهور، می‌تواند نقش اثرگذار خود را در این زمینه ایفا کند و شرایط را تغییر دهد.
بر اساس اعلام یک مقام دولتی در نیجریه، ده ها نفر در انفجار یک بمب در منظقه ای واقع در شمال نیجریه کشته و زخمی شده اند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۵۴ هزار تومان است.
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
تبریز-بو و طعم بد آب تبریز بنابه گفته شهروندان همچنان ادامه دارد، رسانه ملی هم اعلام کرد ۵۴ درصد آب مشترکین تبریز بوی بدی دارد اما مسئولین آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این موضوع را نمی‌پذیرند.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
جمع رقم های قرداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس
در نشست مشترک مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و مجموعه حج و زیارت اعلام شد که تا پایان امسال ۵هزار خانواده سفر اولی نیروی انتظامی در قالب کاروان‌های سازمان حج به کربلای معلی اعزام می شوند.
رسانه ها از ورود نخست وزیر موقت انگلیس به کی یف در سفری از پیش اعلام نشده خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ