حسین امیرعبداللهیان گفت: ما با توجه به رابطه ممتازی که با عراق داریم و موضوعات متنوعی که در دستور کار روابط دو کشور وجود دارد از اینکه کشور دوست و برادر عراق در جایگاه طبیعی خود در منطقه قرار دارد، احساس رضایت و خرسندی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام ناسا خرده سیارک ۲۰۲۲ BS ۲، تقریبا ۳۰ متر عرض دارد و در ابعاد یک کاوشگر فضایی است. این خرده سیارک متعلق به گروه آپولو از خرده سیارک‌های نزدیک زمین است که که سنگ‌های فضایی در حال عبور از زمین با محور‌های نیمه اصلی بزرگتر از زمین هستند. نامگذاری این خرده سیارک‌ها بر طبق انبوه خرده سیارک ۱۸۶۲ Apollo که در دهه ۱۹۳۰ توسط کارل رینموث، منجم آلمانی کشف شده بود، صورت گرفته است
حضور فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC، در تمرین رئال مادرید و مشت‌های وینیسیوس به او بازتابی جالب در رسانه‌ها داشت.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و...، خود را اعلام کنند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت:به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و.... خود را اعلام کنند.
کیهان نوشت: مرحوم‌هاشمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ در اجلاس آموزش و پرورش و در اثر مشورت‌های نادرست و گمراه کننده برخی اطرافیان گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روز‌ها محکمترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند...
وزرای امور خارجه ایران و دانمارک در یک گفتگوی تلفنی، در خصوص ایجاد ساز و کاری به منظور تقویت مشورت‌های کنسولی میان دو کشور توافق کردند.
کپل گفت در سال ۱۹۷۲ قتلی را در سیاتل مرتکب شده و قتل دیگری را در سال ۱۹۷۳ که مربوط به یک خودرو سوار در نزدیکی تام واتر بود، انجام داده است، اما از توضیح بیشتر خودداری کرد. کارآگاهان پرونده معتقد بودند او ممکن است از نوجوانی شروع به کشتن کرده باشد. اولین قتل‌های باندی در سال ۱۹۷۴، زمانی که او ۲۷ ساله بود، انجام شد. با اعتراف خودش، او تا آن زمان مهارت‌های لازم را برای به جا گذاشتن حداقل شواهد مجرمانه در صحنه‌های جرم به دست آورده بود.
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: عمان همواره در گفتگوهای لغو تحریم‌ها نقش سازنده ایفا می‌کند و در این رابطه مشورت‌های لازم را انجام دادیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی شهرآورد، گفت: برای تصمیم‌گیری در این زمینه نیازمند مشورت‌های شورای تأمین و فدراسیون فوتبال هستیم.
برای کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم همه چیز دست سپاهان است، مگر اینکه آنها دوباره دچار غفلت شوند.
معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و کویت، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه گردید.
نهمین دوره مشورت‌های سیاسی میان ایران و سلطنت عمان با حضور معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و معاون امور دیپلماتیک وزارت خارجه عمان در مسقط برگزار شد.
اسطوره انگلیسی سابق آرسنال، با خوشحالی جالب توجهش سوژه فضای مجازی شده است.
رئیس مجلس گفت: مسئولیت جمع بندی جلسه دیروز بر عهده دولت است. دولت پیشنهادی به مجلس داد که ما قبول کردیم تا در صورت نیاز مشورت‌های لازم را داده و اینکه حاضر به کمک هستیم. منتها اجرا بر عهده دولت است و ما منتظریم که دولت این کار (تشکیل کمیته هماهنگی ارز) را انجام دهد.
حسین امیرعبداللهیان گفت: ما با توجه به رابطه ممتازی که با عراق داریم و موضوعات متنوعی که در دستور کار روابط دو کشور وجود دارد از اینکه کشور دوست و برادر عراق در جایگاه طبیعی خود در منطقه قرار دارد، احساس رضایت و خرسندی می‌کنیم.
یادداشت تفاهم مکانیزم همکاری و مشورت‌های سیاسی بین وزارت خانه‌های امور خارجه ایران و نیکاراگوئه به امضا رسید.
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۷ گفت: با توجه به وجود املاک قدیمی و کاملاً فرسوده در منطقه، یکی از بازوهای اجرایی در تشویق مردم به نوسازی بافت فرسوده، دفاتر تسهیلگری شهرداری هستند.
کیهان نوشت: مع‌الاسف برخی نزدیکان و اطرافیان مرحوم هاشمی در طول دهه‌ها توسط گروهک‌های معارض نظام جذب شدند و توانستند از این طریق، مشورت‌های غلط و مسموم به آن مرحوم بدهند. آلودگی برخی از این اطرافیان به حدی بود که در پی جلب همراهی غرب برای تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران باشند و خود، در پستو و خیابان با گروهک‌های برانداز همراه شوند.
جلوتر از من چند زن با اشتیاق حرف‌های «آقا» را مرور می‌کنند. یک نفر از میانشان می‌گوید: «هرچه این مدت دلمردگی داشتیم، هرچه خون دل خوردیم، این دیدار، شُست، برد. انگار جان دوباره گرفته‌ام...»
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
دلیجان- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به مشوق‌های ویژه برای سرمایه گذاران گفت: صادرکنندگان صنایع‌دستی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
مهرداد لاهوتی گفت: معمولا دولت‌ها پیش از آنکه فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کنند، رایزنی‌هایی با مجلس می‌کنند و اگر نظر عموم نمایندگان مثبت بود فرد را معرفی می‌کنند من اطلاع خاصی ندارم اما احتمالا دولت درباره آقای زاهدی‌وفا مشورت‌هایی با مجلس کرده است.
هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ