بعد از عربستان و رئال مادرید، به نظر می‌رسد امباپه طی روزهای آینده با یک پیشنهاد بزرگ از آمریکا مواجه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چهار باخت متوالی، شاید مدیران وایله برای روز دوشنبه مقابل ویبورگ تصمیم جدیدی در مورد هافبک ایرانی خود بگیرند.
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
بر اساس گزارش‌های میدانی، این یکی از پرتماشاگرترین و چه بسا شلوغترین بازی در تاریخ فوتبال تبریز بود.
میلاد سرلک از یک شهریور ماه مشمول خدمت سربازی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازی با آلومینیوم آخرین حضور او در بازی خانگی پرسپولیس بوده است.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می دهند.
رئیس جمهور سابق آمریکا به دولت کنونی این کشور درباره ارسال بمب خوشه‌ای به کی‌یف هشدار دارد.
استقلال از لحاظ برنامه‌ریزی و جذب بازیکن از رقبا عقب‌تر باشد. این مورد را می‌شود با بالابردن فشار تمرینات جبران کرد، ولی واقعیت این است که رضایت هواداران و دلگرمی کادر فنی را نمی‌شود به این سادگی فراهم کرد. استقلالی‌ها در روز‌های اخیر مدام شاهد تقویت رقبا بوده و خودشان در موضع ضعف قرار داشته‌اند. حالا که علی خطیر آمده و مدیریت این باشگاه سروسامانی پیدا کرده است، به نظر می‌رسد غیر از جذب چند بمب نقل و انتقالاتی، چیز دیگری نتواند این تیم را از شرایط کنونی نجات دهد.
احتمال دارد که استقلال امروز از مهرداد محمدی به عنوان خرید جدید خود رونمایی کند.
بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در دفتر باشگاه استقلال حاضر شده تا شاید به زودی قراردادش را با آبی ها ثبت کند.
شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی، روحانی برجسته و مؤثر در انقلاب اسلامی در دوم آبان ۱۳۰۷ در محلة لُنبان اصفهان متولد شد. شهید بهشتی تا سن ۱۸ سالگی در اصفهان سکونت و تحصیل کرد و سپس برای ادامه تحصیلات حوزوی راهی قم شد. یار دیرینه امام (ره) سرانجام در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در اثر انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی به مقام شهادت نائل شد. خانه پدری شهید آیت‌الله بهشتی در اصفهان در سال ۱۳۸۶ به همت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مرمت و به خانه فرهنگ شهید بهشتی تعلق یافت.
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
ژرژ مندس در حاشیه یک مراسم در پرتغال وعده داد که این تابستان شاهد انتقال‌های بزرگی در دنیای فوتبال خواهیم بود.
در بررسی اولیه بسته مشکوک چسبیده شده در زیر خودرو، ماموران متوجه بمب گذاری خودرو مذکور شده؛ بلافاصله نسبت به ایمن سازی منطقه و ایجاد فاصله مطمئنه از خودرو اقدام کرده و محدودیت تردد در خیابان شهید بهشتی اعمال شد.
رئیس پلیس پایتخت از کشف یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران و خنثی سازی آن خبر داد .
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه صبح امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که وی با انفجار بمب کنارجاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید. سپاه، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن شهید جعفری اعلام کرد.
مرکز اجرایی مین زدایی یمن اعلام کرد اعلام کرد که در ماه اکتبر گذشته ۱۸ نفر بر اثر انفجار مین و بمب‌های خوشه‌های شهید و ۲۸ نفر دیگر زخمی شدند.
شاید تاکید بر عدم استفاده از بمب‌های اتمی توسط واحدهای سیاسی، به دلیل تلاش اندیشمندان رئالیست برای توجیه تجهیز دولت ها به این سلاح راهبردی باشد.
مصدومیت شیخ دیاباته شاید قابل انتظارترین اتفاق در مورد این مهاجم مالیایی بود.
منابع محلی از شهید شدن یک سرباز عراقی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر بر اثر انفجار بمب تروریست های داعش در مسیر کاروان ارتش عراق در استان دیالی خبر دادند.
بر اثر انفجار یک بمب در منطقه شهرک عرفانی دشت برچی واقع در شهر کابل پایتخت کشور افغانستان، ۳ نفر شهید و ۴ تَن زخمی شدند.
مک‌دونالد، رستوران‌های روسیه را به اپراتور محلی می‌فروشد.
محمد اسلامی: فلسفه وجودی برجام این بود که به تمام سوالات واهی که به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده می شد پاسخ داده شود. از این رو در برجام بدین گونه توافق شده بود که ایران ظرفیت خود را محدود کرده و نظارت بر روی فعالیت هسته‌ای خود را به صورت شدید بپذیرد تا این اتهامات واهی برطرف شوند.
کوروش احمدی، تحلیلگر سیاست خارجی در تحلیل خود از اظهارات، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران مبنی بر اینکه «ما توانایی فنی ساخت بمب هسته‌ای را داریم، اما تصمیم به انجام چنین کاری نداریم»، می‌گوید که شاید هدف نشان دادن واکنشی به تحریکات ناموجه آمریکا و برخی کشور‌های عربی و رژیم اسرائیل و قضیه ائتلاف "دفاع هوایی علیه ایران" و مانند آن باشد. اما مسئله این است که وقتی می‌گوییم "توانایی ساخت سلاح هسته‌ای را داریم"، معنا و مفهومش این است که یک کشور "در آستانه ساخت بمب" هستیم. یعنی برای کسب توانایی‌های لازم با هدف ساخت سلاح هسته‌ای اقدام کرده و اسباب آن را فراهم کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ