رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا می‌گوید خوان لاپورتا تنها برای ناراحت کردن او و ضربه زدن به برنامه‌هایش مانع از انجام درخواست کومان برای خرید جورجینیو واینالدوم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
جواد نکونام یک بار دیگر روی مطالبه اش از مدیران استقلال یعنی جذب مهاجم خارجی تأکید کرد.
سرمربی استقلال بار دیگر نسبت به وضعیت این روزهای باشگاه واکنش منفی نشان داد.
محمود کریمی، مداح، برای بار چندم در مداحی خود عملکرد دولت و مجلس را مورد انتقاد قرار داد و در شب تولد امام رضا در شعر خود گفت: شادی ما، نه تأیید مجلسه، نه تأیید دولته، تولد امام رضاست.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
خبرگزاری فارس در تحلیلی کوتاه دوباره از عادل فردوسی‌پور و برنامه نود انتقاد کرده است.
با انتقاد بازیکنان و اعضای تیم چلسی، عضو تیم پزشکی پس از 7 ماه دوباره به رختکن این تیم بازگشت.
اظهارات شکیرا در رسانه‌های مختلف و انتقاد از رفتاری که این دو نفر با او داشتند و همچنین آهنگ‌های پر از نیش و کنایه‌ای که در انتقاد از خیانت آن‌ها خواند باعث شد که پیکه بالاخره به این موضوع واکنش نشان دهد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان در یادداشتی که در روزنامه گاردین منتشر شده، به انتقاد شدید از باشگاه پاریسی پرداخته است.
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
علیرضا دبیر در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی بار دیگر به معاون قهرمانی وزارت ورزش شدیدا انتقاد کرد.
انتقادات ژاوی از داوری تمامی ندارد و او شب گذشته ضمن اعتراض به داور بازی بارسا-یونایتد گفت که یک پنالتی برایشان اعلام نشد. این اولین خشم ژاوی علیه داوران نبود.
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از دستمزد خارجی‌های فوتبال ایران کی‌روش و لوکادیا را به باد انتقاد گرفت.
روزنامه همشهری در تازه‌ترین شماره‌اش از درخواست علی دایی برای آزادی معترضانی که زندانی شده‌اند انتقاد کرده است.
سرمربی چوکا تالش با انتقاد به شرایط این تیم، مدعی است که مدیران باشگاه در جهت حفظ شان و جایگاه آن تلاش کنند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تعطیلی لیگ به سود تیم‌ها نخواهد بود.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن انتقاد از تعرض دوباره به سفارت ایران در انگلیس، گفت: دولت انگلیس اگر نمی‌تواند امنیت را تأمین کند به ما اعلام کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از برگزاری بازی این تیم با هوادار در ورزشگاه دستگردی، از احتمال لغو محرومیت تماشاگران پرسپولیس برای بازی با تراکتور خبر داد.
بعد از شکست 3-0 دیروز چلسی مقابل لیدزیونایتد، پدر کریستین پولیشیچ توییتی را لایک کرد که در آن از توماس توخل و بعضی بازیکنان چلسی انتقاد شده بود.
بعد از شکست 3-0 دیروز چلسی مقابل لیدزیونایتد، پدر کریستین پولیشیچ توئیتی را لایک کرد که در آن از توماس توخل و بعضی بازیکنان چلسی انتقاد شده بود.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تحت امر قوه مقننه به جهت شرح وظایف تعیین شده و جهت دهی نظرات کارشناسی برای قانون نویسی و مشورت به نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتقاد اخیر رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم از برخی گزارش‌ها و عملکرد‌های این مرکز موجب شد تا نگاه فعالان عرصه سیاست دوباره به این مرکز معطوف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ