اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره انتقال احتمالی هری کین به بایرن مونییخ واکنشی جالب نشان داد.
پپ گواردیولا حاضر نشد در مورد مذاکرات سیتی با وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا حرف بزند. او در مورد جدایی احتمالی کول پالمر نیز چیز خاصی نگفت.
روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو می‌گوید انتقال ژوائو فلیکس به بارسا در صورتی انجام خواهد شد که این باشگاه از جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی ناامید شود.
دقایقی پیش انتقال یوشکو گواردیول به منچسترسیتی رسمی شد. نام خوانوادگی ستاره کروات جدید سیتی شباهت زیادی به پپ گواردیولا دارد.
اسپورت امروز نوشت که منچسترسیتی برای فروش ژوائو کانسلو به بارسا رقم بالایی درخواست کرده و حتی انتقال قرضی او نیز با دشواری همراه خواهد بود.
انتقال یوشکو گواردیول به سیتی با 90 میلیون یورو در آستانه نهایی شدن است و او گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
بایرن مونیخ در تماسی با منچسترسیتی خواهان شروع مذاکرات درباره انتقال خولین آلوارز شده و او را گزینه‌ای می‌داند که در صورت ناکامی در جذب هری کین به هدف اول باشگاه تبدیل خواهد شد.
باشگاه منچسترسیتی در ازای انتقال کایل واکر به بایرن مونیخ خواهان بنجامین پاوارد است.
آرسنال خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به وستهم برای جذب دکلان رایس می کند تا این بازیکن را از چنگ سیتی درآورد.
مدیران باشگاه چلسی با انتقال متئو کواچیچ، هافبک کروات این تیم، به منچسترسیتی موافقت کردند.
شب گذشته پپ گواردیولا در ضیافت شامی که خوان لاپورتا ترتیب داده بود، حاضر شد. ضیافتی که در آن اعضای خانواده و دوستان صمیمیشان نیز حضور داشتند.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تنها در ازای انتقال دو بازیکن ایتالیایی PSG اجازه حضور برناردو سیلوا را در این تیم می دهد.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
پپ گواردیولا در واکنش به شایعات انتقال احتمالی ایلکای گوندوگان به بارسلونا گفت که این ستاره آلمانی را از دست نخواهند داد.
طبق ادعای دیایو اسپورت، بارسلونا با ژوائو کانسلو و مدیران سیتی در زمستان به توافق رسیده بود ولی در نهایت پپ گواردیولا مانع این انتقال شد.
دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بایرن و من سیتی هیجان چمپیونزلیگ را به بالاترین میزان می رساند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید انتقادها از رفتار میکل آرتتا در کنار زمین به خاطر حسادت به این مربی جوان است.
آیا کاری که کرواسی انجام داد برای نامزدی مردی که بیش از 5 سال است آنها را رهبری می کند در جوایز د بست فیفا کافی نبود؟
هواداران سیتی از صداقت بی مورد سرمربی این تیم در خصوص اخراج فیلیپس انتقاد کردند.
علیرغم شایعات فراوان، منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا 100 میلیون یورو قیمت گذاشته و بارسلونا کار دشواری برای جذب این ستاره پرتغالی خواهد داشت.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید پپ گواردیولا به دنبال شکار یکی از ستاره‌های آرسنال است. این اقدام او به عنوان انتقام‌گیری از توپچی‌ها بعد از جذب گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو تفسیر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ