اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان نظام صنفی رایانه ای فراخوانی در خصوص نظرسنجی روندهای آینده حوزه فناوری اطلاعات منتشر کرد.
با اعلام فراخوانی مشترک توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو از پژوهش‌ها و فناوری‌های حوزه برداشت انرژی حمایت می‌شود.
گمرک ایران در فراخوانی ضوابط و شرایط جدید را برای شرکت های متقاضی تسهیلات فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) اعلام کرد.
با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری فراخوانی مبنی بر شناسایی و دعوت به همکاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منتشر شد.
جنبش حماس با صدور فراخوانی حضور گسترده ملت فلسطین در مسجدالاقصی را برای مقابله با تعرض صهیونیست‌ها به آن خواستار شد.
ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ اعلام کرد.
بنیاد ملی نخبگان به تازگی اقدام به اعلام فراخوانی در راستای حمایت و توسعه از رویدادهای رقابتی مسئله محور کرده است.
رئیس دستگاه قضا با اعلام فراخوانی در سال ۱۴۰۱ گفت: آمادگی استماع نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس دستگاه قضا با اعلام فراخوانی گفت: آمادگی استماع نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
مخالفان دولت گرجستان روز چهارشنبه در فراخوانی تازه خواستار برپایی تظاهرات علیه تصویب پیش‌ نویس قانون بحث‌ برانگیز «ماموران خارجی» شدند که اپوزیسیون از آن به عنوان «آزادی ‌کشی» یاد می ‌کند.
دبیرخانه جایزه ملی محیط زیست برای طراحی تندیس جایزه ملی محیط زیست فراخوانی صادر کرد.
نور قربان می‌گوید: «شهریورماه سال ۱۳۹۹ در فراخوانی از مردم و شورایاران هر محله خواسته شد درخت نمادین و شاخص محله‌شان را معرفی کنند تا پس از داوری از سوی یک تیم کارشناسی، برگزیدگان در «هفته تهران» معرفی و تقدیر شوند. درخت قدیمی در جوار امامزاده «شعیب» (ع) به‌عنوان درخت شاخص این محله معرفی شد که درنهایت در هفته تهران درخت چنار امامزاده شعیب (ع) ازنظر زیبایی و قدمت برگزید شد.»
معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، طی فراخوانی از معماران و اساتید مجرب در حوزه طراحی مساجد و اماکن مذهبی، دعوت به همکاری کرد.
وزارت ارتباطات به منظور تولید سیستم عامل بومی فراخوانی منتشر کرده و از تولیدکنندگان سیستم عامل موبایل دعوت به همکاری کرده است. این فراخوان درحالی منتشر شده است که کسب‌وکارها با مشکلات پیش‌آمده از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از طرفی تجربه‌های ناموفق می‌گوید، این مدل تولیدات بومی استقبال کاربران را به همراه ندارد.
مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در فراخوانی شرایط جذب پزشکان برای حج 1402 را اعلام کرد.
در حالی که فراخوانی برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر از سوی مردم ، توسط فدراسیون و وزارت ورزش منتشر نشده بود، امروز عکس هایی از همراهی اتوبوس تیم ملی با ماشین های شخصی و اهتزار پرچم منتشر شد!
سازمان وظیفه عمومی فراجا با صدور فراخوانی سربازان اعزامی آبان ماه را فراخواند.
الناز رکابی گفت: به دلیل فراخوانی غیرمنتظره ای که از من در مسابقات شد، درگیر لوازم فنی خود شدم و این باعث شد از حجابی که باید می داشتم غافل شوم.
صندوق نوآوری و شکوفایی طی فراخوانی اعلام کرد که ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکتهای دانش بنیان اعطا می کند.
سخنگوی کرملین در سخنانی به آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا هشدار داد: سخنان «زلنسکی» فراخوانی به آغاز جنگ جهانی است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای نخستین مرحله از فرآیند جذب نیروهای امریه فراخوانی منتشر کرد.
فراخوانی مبنی بر شرکت در پاویون ایران و هیأت تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعتی و ماشین‌سازی روسیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان منتشر شد.
ستاد توسعه زیست فناوری فراخوانی برای پژوهشگران حوزه بیوتکنولوژی، در راستای هدفمندسازی پژوهشها منتشر کرد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی در راستای جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک برای شرکتهای دانش بنیان و خلاق منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ