سخنگوی کرملین در سخنانی به آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا هشدار داد: سخنان «زلنسکی» فراخوانی به آغاز جنگ جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع سوریه طی سخنان خود در یازدهمین کنفرانس امنیتی مسکو، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای منطقه دانست و این رژیم را شریک جنایات آمریکا عنوان کرد.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی با تأکید بر اینکه مسکو «تلاش برای دستیابی به‌صلح در اوکراین را باارزش می‌داند»، از تحرکات غرب برای گفتگو درباره «فرمول زلنسکی» پرده برداشت.
اگرچه بسیاری از رسانه‌‏ها و کارشناسان غربی شورش روز شنبه گروه واگنر را نشانه شکاف در ساختار سیاسی روسیه دانستند، اما دبیر کل ناتو در سخنانی هشدار داد که  نباید مسکو را دست کم گرفت.
وزیر خارجه روسیه در سخنانی با اشاره به موضع‌گیری اخیر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی تصریح کرد: اگر ناتو مخالف توقف درگیری‌ها در اوکراین است، مسکو برای این کار آمادگی دارد.
رئیس اداره دوم آسیایی در وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: پیش‌نویس توافق جامع مسکو- تهران در مراحل نهایی است.
ارتش اوکراین با رد سخنان فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مبنی بر خروج نیروها از شهر راهبردی باخموت، اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: فعالیت‌های هسته‌ای روسیه ماهیت دفاعی دارند.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی در نشست چهارجانبه وزیران خارجه سوریه، روسیه، ایران و ترکیه در مسکو، برای توافق با آنکار شرط گذاشت.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز با اعلام «درگیری آشکار واشنگتن با مسکو در ارتباط با اوکراین» در سخنانی هشدار داد: خطر درگیری اتمی در بالاترین سطح قرار دارد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی تصریح کرد: تصمیم دادگاه بین المللی کیفری (علیه پوتین) قانونا بی‌اعتبار است؛ مسکو آنها را به رسمیت نمی شناسد.
کلیپی از ویلیام روتو، رئیس جمهور کنیا، در جریان بازدید از یکی از مناطق نایروبی پخش شده که به دلیل احترام به اذان سخنرانی خود را قطع می‌کند. روتو قبل از اینکه پس از شنیدن صدای اذان از مسجد مجاور سخنان خود را متوقف کند، درباره سنگ بنای پروژه مسکن جدید سخنرانی کرد.
رئیس جمهور لهستان امروز در سخنانی روسیه هراسانه مدعی شد: اوکراین از ما در برابر امپراتوری مسکو محافظت می‌کند!
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: تقویت پیوند راهبردی میان روسیه و چین در برابر آمریکا لازم است.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی با تأکید بر «عدم تمایل مسکو به برقراری روابط با غرب» اعلام کرد: آمریکا خبر داد که متخصصانش را برای مدیریت سامانه پاتریوت به کی‌یف نمی‌فرستد.
وزیر خارجه اوکراین امروز در سخنانی ادعا کرد: هیچ نشانه‌ای از تمایل مسکو برای برگزاری گفتگوهای فیمابین با کی یف وجود ندارد!
معاون نخست وزیر روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: همکاری تجاری و اقتصادی میان روسیه و ایران علیرغم وضع تحریم‌ ها علیه تهران و مسکو در حال افزایش است.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان از سرعت گرفتن نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: پروژه ۲۳.۵ هکتاری شهری سمنان با یک هزار و ۳۰۰ واحد تعیین تکلیف شد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در واکنش به سخنان «جان کربی» هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: توافق هسته ای هنوز قابل دسترس است.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز در سخنانی در نشست «مجمع اقتصادی شرق» تأکید کرد: تحریم‌ های غرب علیه روسیه، مسکو را به تهران نزدیک‌ تر می‌ کند.
وزیر راه و شهرسازی در رابطه با سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه در امر مسکن عقب هستیم، گفت: دغدغه رهبری یک فرمان است ما به‌دنبال اجرای تعهدات خود هستیم.
ریاست اداره صنایع دفاعی ترکیه در واکنش به سخنان رئیس سازمان همکاری های نظامی روسیه اعلام کرد که در موضوع خرید اس-۴۰۰ از مسکو هیچ تحول جدیدی مطرح نیست.
نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برقراری آتش بس در نوار غزه، از حملات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به طور تلویحی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ