معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و... در این استان، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.
یزد- سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد هدف اصلی فاوا را ایجاد سهولت در استفاده شهروندان از خدمات شهری و ترغیب آنها به سمت دریافت خدمات مبتنی بر هوشمندسازی شهری عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
بانک سپه در راستای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاه های اجرایی از طریق پنجره واحد خدمات دستگاه و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مشتریان خود خدمات می دهد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سمن‌ها و گروه‌های خودجوش، بدون ادعا اما در بطن مردم خدمت رسان هموطنان خود هستند که این ارزش بسیار والایی است.
ضرغامی استدلال دارد نه تنها برای آن‌ها (گردشگران خارجی) بلکه برای مجموعه‌های اصلی در کشور که خدمات مسافری می‌دهند باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز آن‌ها تامین شود؛ بنابراین پس از پیشنهادی که این مقام مسئول ارائه کرد، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی هستند، بررسی شده و ظاهرا تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است و در آن زمان اظهار امیدواری کرد که نتیجه طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
خبرگزاری فارس نوشت: برخی از کلینیک‌های زیبایی به محل امنی برای سودجویی، قانون‌شکنی و هنجارشکنی تبدیل شده است. تا جایی‌که در برخی از آن‌ها انجام لیزر بدن مردان توسط زنان انجام می‌شود و برخی از آن‌ها اقدام به ارائه خدمات ماساژ آقایان توسط زنان کرده‌اند.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
اکرمی گفت: چرا پرستار و داروخانه دار جای ارائه خدمت به بیمار ، آرایش می‌کند و لاک می‌زند؟!
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
عادل دریس  گفت: از مهمترین عوامل مؤثر بر اقتصادی بودن کریدورها کاهش قیمت تمام شده، زمان ارائه خدمات، ایمنی کار و امنیت آنها است که ایران از نظر امنیت، امن‌ترین کشور برای تردد کالا است.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان روستایی ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در قالب بسته ارتقای بهداشت صورت می‌گیرد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: توزیع اقلام فرهنگی پویش «قدردانیم» بین شهروندان زن در میادین پرتردد، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، فروشگاه‌های شهروند و مراکز معاینه فنی و ارائه خدمات رایگان به زنان همچون استفاده رایگان از مترو به مدت یک روز از جمله برنامه‌های این هفته است.
شرکت امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی و یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارایه خدمت به هموطنان است.
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا گفت: به رغم افزایش نقل و انتقال وسایل نقلیه در سال جاری شاهد کاهش زمان ارائه خدمات بودیم.
شورای رقابت هرگونه افزایش در هزینه خدمات تلفن ثابت را تا زمان ارائه دقیق هزینه تمام شده صادر کرد.
محمدامین قهرمانی، معاون ناشران و اعضای بورس تهران گفت: سه شرکت دانش‌بنیان در مراحل درج نماد و عرضه در بورس هستند که البته هنوز به بازار نیامده‌اند.
یک فعال سیاسی اجتماعی به دستور دادستان مشهد درباره عدم ارائه خدمات بانکی به زنان بد حجاب واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ