این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
جایزه مراکز برتر در ارائه خدمات گردشگری سلامت برای بیماران خارجی به پژوهشگاه رویان اختصاص یافت.
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.
یزد- سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد هدف اصلی فاوا را ایجاد سهولت در استفاده شهروندان از خدمات شهری و ترغیب آنها به سمت دریافت خدمات مبتنی بر هوشمندسازی شهری عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
بانک سپه در راستای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاه های اجرایی از طریق پنجره واحد خدمات دستگاه و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مشتریان خود خدمات می دهد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه خدمات درمانی با تعرفه ۵۰ درصدی به ۶ گروه جمعیتی شامل جانبازان، معلولان، نابینایان، کم‌بینایان، بیماران خاص و دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.
شهردار تهران گفت: می‌خواهیم بخش‌های مختلف گردشگری را در کنار هم قرار دهیم و مسیر برای ارائه خدمت به مردم و حتی کسانی که از سایر کشورها به تهران سفر می‌کنند، بیش از پیش فراهم شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ارائه خدمات برای جابه‌جایی زائران اربعین از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ انجام می‌شود.
رایتل با هدف ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان با شعار «به‌صرفه‌ترین سیم‌کارت کشور»، در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.
جین پوینتر گفت: اولین مراسم ازدواج در فضا احتمالاً در فضاپیمای تاریخی «نپتون» (Neptune) شرکت ما برگزار می‌شود. سفینه فضایی نپتون به عنوان قابل دسترس‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضاپیمای بالای سیاره زمین ساخته شده است.
در حال حاضر 57 نوع از خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق شعبه مجازی " TOBANK " به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌شود.
سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر از ارائه خدمات دارویی به ۴۶ هزار و ۸۳۰ نفر در ایام نوروز خبر داد.
یکی از مهمترین گلایه‌های مسافران نوروزی در سفر به استان‌های مختلف از جمله استان سمنان گرانی ارائه خدمات از سوی تاسیسات گردشگری و اقامتی مانند بومگردی‌ها بود.
تفاهمنامه همکاری مشترک فی‌مابین دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان و معاونت مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور منعقد شد.
معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان روستایی ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در قالب بسته ارتقای بهداشت صورت می‌گیرد.
بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
بانک گردشگری با ارائه صندوق‌های قابل معامله (ETF) با نرخ سود روز شمار تا 22 درصد سالانه ( تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار) در خدمت همه مشتریان بخصوص مشتریان حقوقی در راستای بهره‌مندی از معافیت مالیاتی است.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
مهران- معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اجرای پویش «هر خانه یک موکب» در مهران و ارائه خدمات اقامتی و استراحتگاهی به زائران در مسیر بازگشت خبر داد.
معاون گردشگری گفت: ظرفیت قانونی واگذاری زمین‌ها برای ساخت زائرسراها ایجاد شد و ادارات‌ میراث‌فرهنگی از این ظرفیت برای ارائه خدمات به زوار در سال آینده استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ