کمیته انضباطی فدراسیون هندبال تیم دشتستان را که دو غیبت در رقابت‌های لیگ برتر داشت به ۱۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و سقوط به لیگ دسته دوم محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
تخصیص ارز در بانک مرکزی طی ۳ ماه گذشته برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، شیر خشک از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.
در معاملات روز یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۶ هزار و ۸۵۳ واحد افت کرد و شاخص کل به فاصله ۸ هزار واحدی سقوط به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رسید. آیا فردا به این کانال نزول خواهد کرد یا تغییر مسیر می‌دهد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وام‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان توسط بانک‌ها بلوکه شده و پرداخت وام متوقف شده است که باید در پرداخت وام به مردم تسریع شود.
پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، کمک‌های بشر دوستانه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به سودان ارائه کردند.
قیمت سکه امامی امروز باز هم نسبت به دیروز روند افزایشی داشته و به قیمت ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
بازار سیاه بلیت دربی ۱۰۰: فعلا یک و نیم میلیون!
کمیته انضباطی فدراسیون هندبال تیم دشتستان را که دو غیبت در رقابت‌های لیگ برتر داشت به ۱۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و سقوط به لیگ دسته دوم محکوم کرد.
سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی  اعلام کرد: تا پایان دومین روز از فروردین سال جاری ۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۲۱۴ سفر دریایی و ۶۳۴ هزار و ۱۰۲ هزار گردشگری دریایی، صورت گرفته است.
کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان را اعلام کرد.
آیا ملی‌پوش کروات در تابستان یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را تجربه خواهد کرد؟
قرارداد فرزاد مجیدی با باشگاه استقلال در فصل گذشته ۴۰۰ میلیون تومان بوده که ۱۰۰ میلیون تومان آن باقی مانده است!
برای اجاره یک واحد مسکونی در محله جیحون یکی از محله های وسط شهر تهران باید حداقل رهن ۱۰۰ میلیون و ماهیانه ۱۰ میلیون تومان اجاره پرداخت شود .
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: کودکان بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند به دلیل اینکه درآمد خوبی عاید آن‌ها می‌شود اگر بخواهیم درباره میزان درآمد روزانه این کودکان بگوییم، کف درآمد این کودکان در یک روز بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در روز است. بعضی از سرشبکه‌ها که این کودکان برایشان کار می‌کنند، بین ۵ تا ۸ کودک را اجیر کرده اند.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر افراد دارای معلولیت در پایتخت ساکن هستند.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها حالت سکون پیدا کرده اند با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل می گوید توافق نامه صادرات غلات میان روسیه و اوکراین در کاهش قیمت مواد غذایی و به تبع آن جلوگیری از فقر شدید شماری زیادی تاثیر داشته است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سال گذشتهبیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار شرکت هیچ فعالیتی نداشتند که لیست این شرکت‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شده تا به طور کلی غیرفعال شوند.
دو عامل تورم و گسترش روزافزون تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی با بودجه‌های کلان، باعث شده هزینه تولید فیلم‌های سینمایی سر به فلک بکشد، به گونه ای که بودجه یک فیلم دارای استاندارد‌های فنی و کیفی قابل قبول، دست‌کم هشت میلیارد تومان است و یک فیلم دارای گروهی از بازیگران مطرح، دست کم ۱۵ میلیارد تومان هزینه در پی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ