احدیان، دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با حضور در برنامه «صف اول» اظهاراتی را درباره انتخابات مجلس مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمدیان تصریح کرد، امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
محمد سعید احدیان، دستیار محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتی نوشت که در صورت تصویب لایحه حجاب، «طاقچه» دو ماه سودش را از دست می‌دهد. او تاکید کرده است که «تازه این برای بار اول است چه برسد به تکرار».
دبیر شورای امنیت ملی کشورمان گفت: همکاری ایران و چین علاوه بر منافع فراوان اقتصادی زمینه‌ساز امنیت منطقه‌ای است.
دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان که به آفریقای جنوبی رفته است در نشست مشاوران امنیت ملی دوستان بریکس حضور یافت.
علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به دعوت خانم خومبودزو وانتشاونی وزیر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی، برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشور‌های عضو و دوستدار بریکس در صدر هیأتی عازم آفریقای جنوبی شد.
رئیس جمهور گفت: امروز نهاد خانواده با ترویج همجنسگرایی که یکی از زشت‌ترین انحراف‌ها و مورد نفرت همه ادیان الهی و ابراهیمی می‌باشد، مورد تهدید قرار گرفته است.
افتتاح دفتر نوآوری و فناوری ایران در اوگاندا، بازدید از مزرعه کشت فراسرزمینی ایران در این کشور، نشست با فعالان اقتصادی ایران و اوگاندا و شرکت در نشست گفتگوی ادیان در مسجد ملی کامپالا بخش‌های دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به اوگاندا بود.
ایگور لویتین دستیار ویژه رییس جمهور روسیه عصر سه شنبه با علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در محل این شورا دیدار کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: با اهانت به قران قلب تمام ادیان، مسلمانان، جوامع اسلامی‌جریحه‌دار شد. تمام صاحبان مکاتب الهی‌ ‌از این موضوع قلوبشان جریه‌دار شده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه‌دار شده است، اضافه کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما، توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش‌های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.
عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به مراکش گفت: بعد از انقلاب اسلامی، آزادی ادیان الهی و مذاهب در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.
انتصاب یک مدیر حاذق و مسلط به علوم استراتژیک به دبیری شورای عالی امنیت ملی، بیانگر عزم راسخ برای افزایش کارآمدی و قدرت عمل شورا است.
صبح امروز رئیس جمهور طی حکمی یکی از مشرف‌ترین چهره‌های کشور در مسائل امنیت ملی را به عنوان دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی منصوب کرد.
علی‌اکبر احمدیان با حکم رییس جمهور دبیر شورای عالی امنیت ملی شد.
مار اپریم اتنائیل رهبر جهانی آشوریان به همراه جمعی از اسقف ها، کشیش ها، نماینده آشوریان در مجلس، رییس مرکز گفت و گوی ادیان و رییس اداره ادیان، امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) ضمن ادای احترام به آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.
محمد سعید احدیان: یک زمانی می‌گفتند که به خاطر فیلترینگ مشکلات داریم فیلتر کردیم و چندین ماه هم الان فیلتر بود، فرقی کرد؟ همچنان نرخ ارز را دارند کانال‌های تلگرامی پر قدرت‌تر از قبل بالا پایین می‌کنند، چون ما واتساپ را بستیم و مردم کوچ کردند به تلگرام، برخی به نرم‌افزار‌های داخلی رفتند خداروشکر، اما بخشی هم به تلگرام رفتند و قدرت تلگرام بیشتر شده است.
احدیان نوشت، اشتباه‌های خاتمی در حمایت از روحانی و عدم مرزبندی با براندازان باعث شده، جریان اصلاحات «از اینجا رانده و از آنجا مانده» شود.
نشست رئیس جمهور با پیروان ادیان توحیدی
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
قبول ندارم که ایده «حکمرانی نو» در جامعه شنیده شده باشد و مردم مشتاق جزئیاتش باشند که این برنامه جدید آقای قالیباف چه می‌خواهد بکند و چه طور مملکت را می‌خواهد نجات دهد / از حدود ۱۰ ماه پیش، یعنی آذرماه سال گذشته کلیدواژه «حکمرانی نو» توسط آقای قالیباف بارها در سخنرانی های مختلف طرح شد ولی جالب است که تازه در همین بحران اخیر شنیده شد
نخست وزیر ارمنستان در نشست خبری گفت: جمهوری اسلامی ایران می تواند نماد خیلی واضح و شفاف در مورد همزیستی مسالمت آمیز مردم دو کشور با دو دین مختلف باشد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
رئیس جمهور بروز درگیری میان ادیان الهی را باعث فرسایش ادیان و موجب رواج الحاد و بی‌خدایی در جوامع دانست و گفت: گفتگوی اندیشه‌ای میان ادیان را جایگزین درگیری، برخورد و حذف کنیم.
رئیس جمهور بروز درگیری میان ادیان الهی را باعث فرسایش ادیان و موجب رواج الحاد و بی‌خدایی در جوامع دانست و گفت: به جای درگیری،برخورد و حذف، پیشنهاد گفتگوی اندیشه‌ای میان ادیان را تثبیت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ