رئیس جمهور بروز درگیری میان ادیان الهی را باعث فرسایش ادیان و موجب رواج الحاد و بی‌خدایی در جوامع دانست و گفت: گفتگوی اندیشه‌ای میان ادیان را جایگزین درگیری، برخورد و حذف کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، گفت: در گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با نخست وزیر هند دو طرف بر تقویت همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و سازمان‌های بین‌المللی تاکید کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با ولیعهد عربستان سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره دخالت ایران در جنگ اوکراین، از گفتگوی بلینکن و وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر داد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، نظارت بر توسعه بیشتر پیوندهای فدراسیون روسیه و ایران در بازرگانی، انرژی، حمل و نقل و حوزه های زیست محیطی را تأیید کردند.
کرملین از گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و ابراهیم رئیسی همتای ایرانی او و رایزنی درباره مسائل مشترک و همکاری‌های دوجانبه خبر داد.
ریشی سوناک و محمد بن سلمان در گفتگوی تلفنی درباره تقویت روابط و همکاری های دوجانبه رایزنی کردند.
دیپلمات ارشد ارمنستان با لاوروف درباره وضعیت انسانی در قره باغ گفتگو کرد.
وزیر خارجه آمریکا با رئیس‌جمهور سابق نیجر پیرامون کودتا و وضعیت «محمد بازوم» رئیس‌جمهور مخلوع این کشور تلفنی گفتگو کرد.
رئیس جمهور سوریه برای نخستین بار پس از آغاز بحران در این کشور در سال 2011، با یک شبکه تلویزیونی اماراتی مصاحبه کرده و به بررسی مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
وزرای خارجه ترکیه و ایتالیا در گفتگویی تلفنی روابط دوجانبه و بین‌المللی و نیز ابتکار غلات دریای سیاه را بررسی کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز سه‌شنبه با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان گفتگوی تلفنی داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز سه‌شنبه با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان گفتگوی تلفنی داشت.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
حرف‌های جدیدترین بازیکن تمدیدی پرسپولیس درباره اردوی تیم یحیی، تفاوت محسوسی با تصور بسیاری از هواداران این تیم دارد.
دیپلمات های روسیه و امارات درباره همکاری در سازمان ملل گفتگو کردند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با جیحون بایرام‌اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص مهم ترین مسائل همکاریهای دوجانبه و مسائل منطقه ای  رایزنی و تبادل نظر کردند.
وزیر دفاع ترکیه و وزیر جنگ صهیونیست‌ها درباره همکاری‌های نظامی میان رژیم صهیونیستی و آنکارا رایزنی کردند.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
علی مطهری عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و مسعود رضایی شریف آبادی کارشناس مسائل تاریخی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیما، اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی حضرت امام خمینی (ره) را تببین و درباره آن گفت و گو کردند.
کاش ایشان به‌جای انتقام از طرف مقابل، اندکی هم به دنبال اقناع مخاطبان غایب بود. برخی از فرهیختگان ایرانی طی این روز‌ها که بازار مناظره گرم بود پیشنهاد می‌کردند که مناظره‌ها به صورت مکتوب انجام شوند تا مخاطبان بهتر با اندیشه‌های رقیب آشنا شوند.
رئیس جمهور بروز درگیری میان ادیان الهی را باعث فرسایش ادیان و موجب رواج الحاد و بی‌خدایی در جوامع دانست و گفت: به جای درگیری،برخورد و حذف، پیشنهاد گفتگوی اندیشه‌ای میان ادیان را تثبیت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ