به تازگی از ذرات الماس برای ایجاد الگوهای ضدجعلی استفاده شده که به گفته محققان غیرقابل شبیه‌سازی است. ارزان بودن و امنیت بسیار بالا از مزیت‌های این فناوری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌های مقدماتی نیرو‌های انتظامی بیانگر آن بود که خودروی کوئیک سفیدرنگ در کنار جوان ۲۱ ساله عابر توقف کرده و راننده آن بطری حاوی مایع اسیدی (خورنده) را به صورت وی پاشیده است.
بررسی‌های اولیه برای بررسی صحت اصالت تاریخی یکی از آجرهای شبستان جنوبی مسجد جامع ساوه انجام و به منظور بررسی‌های بیشتر به موزه ملی منتقل شد.
چطور میزان قند در رژیم غذایی خود را کاهش دهیم؟ کارشناسان می‌گویند برچسب‌های تغذیه‌ای را قبل از انتخاب مواد غذایی بررسی کنید و از نام‌های مختلف قندهای افزوده مانند ساکارز، شربت ذرت با فروکتوز بالا، دکستروز و مالتوز آگاه باشید.
بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد استفاده از روش‌های متنوع برای کتمان درآمد در میان طلافروشان رواج بسیاری دارد.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
ترفند‌های خانه‌داری که در این مطلب به آن می‌پردازیم، بسیار متنوع و درعین حال ساده و کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند خانه‌ای تمیز و درخشان داشته باشید.
اگرچه این توقع وجود ندارد که همه مجریان دولتی بتوانند درمورد مسائل پیچیده اظهارنظر دقیق داشته باشند اما مطالبه اینکه نهادی برای حلاجی مسائل پیچیده وجود داشته تا بتواند به‌عنوان تریبون دولت پاسخگو نخبگان جامعه باشد امری منطقی است.
برچسب‌های ریزسوزن به طور کلی به شکل ورقه‌های پلیمری کوچک با مجموعه‌ای از سوزن‌های ریز، تیز و حاوی دارو در قسمت زیرین هستند. بدین ترتیب هنگامی که برچسب بر روی بدن فشار داده می‌شود، سوزن‌ها بدون درد به لایه بالایی پوست نفوذ می‌کنند. سپس به شکلی بی‌ضرر حل می‌شوند و محموله دارویی خود را در بدن آزاد می‌کنند.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی حکایت از آن داشت، احتمالا این دختر و پسر جوان به دلیل مسمومیت به کام مرگ فرو رفتند اما پس از تحقیقات میدانی ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی درباره علت این حادثه تحقیق کنند.
سفارت چین در نروژ از برچسب‌زنی مکرر ناتو به پکن شدیدا انتقاد کرد و این ائتلاف نظامی را تهدید واقعی علیه صلح جهانی خواند.
بررسی‌های انجام شده روی نسخه‌های خطی گنج نامه‌های مشهور در ایران در اصالت آن‌ها تردید ایجاد می‌کند. بسیاری از این نسخه‌های خطی جعلی بوده و قدمت آن‌ها به دوره قاجاریه می‌رسد.
متخصصان ژنتیک در روسیه ثابت کردند که راهی برای معکوس کردن سن بیولوژیکی وجود دارد که اسم آن «ساعت DNA اپی ژنتیک» است، مجموعه‌ای از برچسب‌های DNA اپی ژنتیک است که برای تعیین سن بیولوژیکی یک بافت، سلول یا اندام استفاده می‌شود.
نشست تخصصی روز ملی خلیج‌فارس در قالب دو پنل مردم‌شناسی و باستان‌شناسی در راستای معرفی و تشریح پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه میراث‌فرهنگی خلیج‌فارس برگزار شد.
معاون تاکسیرانی درباره تخلفاتی که بعضا درزمینه افزایش خودسر کرایه‌ها وجود دارد، گفت: «بهترین راه حلی که در این زمینه وجود دارد و می‌تواند از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کند، پرداخت الکترونیکی کرایه‌هاست که شهروندان می‌توانند کرایه‌ها را با استفاده از برچسب‌هایی که علاوه بر جلوی خودروها، در دو قسمت عقب تاکسی (شیشه‌های لچکی خودروها) نصب شده است، پرداخت کنند.
رئیس پلیس پایتخت از راه‌اندازی پلیس مدارس از ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: برای سرویس‌های مدارس برچسب‌های ویژه ای تدارک دیده‌ایم.
بررسی‌های دانشمندان برزیلی نشان داد که اسید آمینه تورین می‌تواند در درمان‌های ضد پیری عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.
سخنگوی فراجا مدت زمانی که می شود با برچسب های تمدید اعتبار گذرنامه های فاقد اعتبار به عراق سفر کرد را تشریح کرد.
دومین نشست از سلسله جلسات بررسی مسائل نخبگان، در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.
سال‌ سیاه ۱۳۹۹ هیچگاه از خاطر سهامداران بورسی پاک نخواهد شد. همان سالی که بورس روی دور بیماری افتاد و صعود غیرمنطقی آن آغاز شد و بسیاری از مردم با امید کسب سودهای آنچنانی و با اعتماد به صحبت برخی مسئولان، نه تنها نقدینگی بلکه بسیاری از سرمایه‌های خود را به این بازار سپردند و سپس به تماشای سوختن آن نشستند!
دکتر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
در این مقاله قصد داریم درباره نحوه استفاده از تخته بنایی و انواع این محصول توضیح دهیم.
نشست هم‌اندیشی با موضوع بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران عصر روز دوشنبه ششم تیر ماه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان این حوزه در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.
هفتمین جلسه «شورای هماهنگی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی – راهبردی» صبح امروز با موضوع بررسی ابعاد بحران آب و ارائه راهبردها و راهکارهای کاربردی در این زمینه با حضور روسای مراکز تحقیقاتی و راهبردی در کشور در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ