بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد استفاده از روش‌های متنوع برای کتمان درآمد در میان طلافروشان رواج بسیاری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که باید آمار‌ها را به روز و اعلام می‌کرد وضعیت ناشی از این شرایط چگونه است کم کاری کرده است، این وزارتخانه سال گذشته اعلام کرد که ما شاهد ۸ درصد مرده زایی ناشی از آلودگی هوا هستیم. این رقم تکان دهنده و بسیار خطرناک است. بعد از ۲ دهه که آمار تلفات آلودگی هوا ۳۰ هزار نفر اعلام می‌شد، سال گذشته برای اولین بار، ۴۵ هزار نفر اعلام شد.
جنگ سه هزار روزه یمن نشان داد که اراده محکم و توکل به خدا بسیار تعیین کننده است و پیروزی تنها با اتکا به پول و سلاح همانگونه که دشمنان به آن معتقد بودند، به دست نمی آید.
در معاملات روز سه‌شنبه شاخص بورس تهران ۸ هزار و ۵۸۱ واحد ریزش کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۷ واحد پایین آمد. این در حالیست که در نیمه اول معاملات شاخص به کانال ۲.۲ میلیونی سقوط کرده بود و تنها در دقایق پایانی توانست به محدوده ۲.۳ میلیونی برگردد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
شاخص بورس تهران امروز با رشد هزار و ۳۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا امروز هم بدون تغییر خاص در همان محدوه‌ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی باقی مانده باشد. اما در مقابل شاخص هم وزن با رشد ۸ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
علی رغم آغاز منفی معاملات، روند رو به رشد بازار سرمایه امروز هم متوقف نشد و شاخص کل رشد ۱۰ هزار واحدی را به ثبت رساند. از اواسط معاملات تقاضا در بازار افزایش یافت و اکثر نماد‌های بازار از محدوده‌های منفی به مثبت حرکت کردند. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
نماگر‌های سهام امروز نیز به صعود ادامه دادند، اما در نیمه دوم بازار عرضه‌ها کمی افزایش یافت و در نهایت شاخص کل وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد شد؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
دانشمندان موفق شدند نمونه‌های ۵۰ هزار ساله یخ را از اعماق یک یخ‌تاق در قطب جنوب بیرون بکشند. این استوانه عظیم یخ، دریچه‌ای به گذشته دور است و از طریق آن می‌توان به تاریخچه تغییرات آب و هوای زمین و سطوح گاز‌های گلخانه‌ای و حتی دمای زمین پی برد.
روستای یافت‌آباد یکی از هزار و ۴۳۸ قریه‌ای بود که حاج میرزا آقاسی، صدراعظم و مرشد محمدشاه، در زمان صدارتش به تملک خود درآورد و با آوردن آب کرج آن را آباد کرد و بعد‌ها هم تمام آن‌ها را به محمدشاه بخشید.
امروز مطالبی همچون اختلاف دلار توافقی با بازار آزاد/ قیمت یورو توافقی به ۳۹ هزار تومان رسید، شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ و پژو ۲۰۷ در بورس، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ دی ماه، مجمع فالوم ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، حجم مبنا از کدام نماد‌ها حذف می‌شود؟، بهترین سهام بورس امروز کدام نماد‌ها بودند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بحران‌های هزار توی ایران خودرو چگونه مدیریت شد؟
شاخص کل بورس شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۵۵۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۲۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
بازاری که طی هفته‌های گذشته فقط در محدوده قرمز معامله می‌شد، اما دیروز روند بهتری داشت و با رشد ۳۵۶۴ واحدی همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد قرار گرفت. با وجود این معاملات امروز چگونه خواهد بود؟
بمباران شهرهای ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، اگرچه بیش از ۲۰۰ هزار کشته برجای گذاشت اما حیثیت آمریکا را به عنوان یگانه کشور استفاده کننده بمب اتم از بین برد.
بمباران شهرهای ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، اگرچه بیش از ۲۰۰ هزار کشته برجای گذاشت اما حیثیت آمریکا را به عنوان یگانه کشور استفاده کننده بمب اتم از بین برد.
کشف تدفین یک نوزاد ۱۰ هزار ساله برای اولین بار ایده‌ای از چگونگی حمل نوزادان در آن زمان به ما می‌دهد.
ناصرخسرو متفکری اسماعیلی مذهب است که گزارش سفر هفت ساله خود را چنان دقیق به رشته تحریر درآورده که اطلاعات بسیار مهمی از مقاصد مسافرتی خود به دست داده است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۴۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۱۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.
بنا بر اعلام رسمی گوگل این خرابی «مربوط به نقص در خنک‌سازی» یکی از ساختمان‌ها بوده و در ساعت ۱:۱۳ ۶:۱۳ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
فولاد کاوه جنوب کیش دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال ۱۴۰۰ را با سود خالص حدود ۲ هزار میلیارد تومانی (معادل ۱۳۴ تومان به ازای هر سهم) پشت سر گذاشت که ۲۰ درصد کمتر از دوره مشابه سال گذشته می‌باشد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ