بررسی‌های اولیه برای بررسی صحت اصالت تاریخی یکی از آجرهای شبستان جنوبی مسجد جامع ساوه انجام و به منظور بررسی‌های بیشتر به موزه ملی منتقل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق بررسی‌های اولیه باستان‌شناسان مقبره کشف شده به «تا اخت»، خواننده مرد یکی از فراعنه سلسله هجدهم به نام «آختانن» تعلق دارد که در فاصله سال‌های ۱۴۵۳ تا ۱۲۹۲ پس از میلاد بر سرزمین‌های تمدن مصر باستان حکومت می‌کرد.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
در بررسی‌های اولیه ماموران پلیس مشخص شد قاتل با همکاری برادران و بستگان خود به علت جای پارک خودرو با مقتول درگیر شده و با ضربات متعدد چاقو وی را مصدوم کرده است. متاسفانه شدت جراحات وارد شده به مقتول به حدی بود که او پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی حکایت از آن داشت، احتمالا این دختر و پسر جوان به دلیل مسمومیت به کام مرگ فرو رفتند اما پس از تحقیقات میدانی ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی درباره علت این حادثه تحقیق کنند.
آدینه‌لو گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی ۲۳ ساله اهل و ساکن زنجان بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده است. با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان حاضر، قاتل یک مرد تقریبا ۴۰ ساله است که با اسلحه کلت کمری به سر مقتول شلیک و از محل متواری شده است.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد، مرد جوان که افسردگی داشته بخاطر مشکلات شخصی با سلاح کلت کمری به سرش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی،‌ تیم جنایی ماموریت یافتند تا درباره انگیزه دقیق خودکشی متوفی تحقیق کنند.
فرماندار سبزوار درباره این حادثه گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد بین این افراد ارتباطی نبوده و فقط دو جوان ایجاد مزاحمت برای دو خانم داشته‌اند و این فرد که منتظر فرزندش بوده با مشاهده این صحنه وارد عمل شده و به دفاع از خانم پرداخته است.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
در بررسی‌های اولیه روشن شد تلفن همراه قربانی ۲ بهمن ماه در منطقه رودهن آنتن‌دهی داشته و همزمان با او، گوشی موبایل پسرعمویش داوود نیز در همان منطقه نقطه‌زنی شد. به این ترتیب داوود ۴۲ساله که متأهل و صاحب فرزند بود به عنوان متهم بازداشت شد. داوود سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از مرگ دخترعمویش نشان دهد، اما در بازجویی‌های بعدی اعتراف کرد از ۱۰ سال قبل فرناز را به عنوان زن دوم صیغه کرده و با او زندگی پنهانی داشته است.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد بسیاری از بانک‌ها خودشان تسهیلات کلان را گرفتند و خودشان هم با آن تسهیلات سرمایه‌گذاری کردند.
بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که یک پدر سنگدل به وسیله خوراندن متادون به کودک ۱۹ ماهه اش او را به حالت بیهوشی در آورده و پس از انتقال او به بیمارستان قصد فروش اعضای بدن او را داشته است.
وزیر ارتباطات گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبری اتفاق افتاده بود که به سرعت مشکل حل شد و قطعی کامل اصلا ایجاد نشده است.
تیم جنایی با بررسی‌های اولیه آثار خون روی پتو و فرشی که در آنجا وجود داشت را کشف کردند و متوجه شدند پشت گردن مقتول هدف ضربه چاقو قرار گرفته و آثار کبودی روی دست و پای او به دلیل بستن طناب مشهود بود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
حسن عسکری فرماندار سنندج اظهار کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت فوت مصرف مواد مخدر و یا روانگردان‌ها بصورت اتفاقی و یا خودکشی بوده است.
فرماندار خوی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، خسارتی از این حادثه گزارش نشده ولی بررسی کامل و دقیق تر به سرعت انجام و اطلاع رسانی در این خصوص انجام می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و ... را دریافت و متواری می‌شد.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دکتر ۸۵ ساله با شلیک دو گلوله به قتل رسیده است که یکی از گلوله‌ها از پشت و قسمت پایین بدن وارد و از شکم خارج شده بود و تیر دوم از قلب خارج شده بود.
سردار عباسعلی محمدیان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضایی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن‌ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ