معاون تاکسیرانی درباره تخلفاتی که بعضا درزمینه افزایش خودسر کرایه‌ها وجود دارد، گفت: «بهترین راه حلی که در این زمینه وجود دارد و می‌تواند از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کند، پرداخت الکترونیکی کرایه‌هاست که شهروندان می‌توانند کرایه‌ها را با استفاده از برچسب‌هایی که علاوه بر جلوی خودروها، در دو قسمت عقب تاکسی (شیشه‌های لچکی خودروها) نصب شده است، پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکنون محققان در حال بررسی راه‌های مختلفی هستند که پزشکان می‌توانند بدون تکیه بر این دو شریان، سفتی آئورت را غربال کنند. برخی از نتایج تحقیقات نشان داده‌اند که یک منطقه کاملا متفاوت ممکن است کلیدی باشد؛ متخصصان ممکن است بتوانند از این مکان در دسترس‌تر و به‌طور قابل توجهی کمتر تهاجمی یعنی نبض موجود در انگشت استفاده کنند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد برای آموزش نیروهای نظامی در رده‌های مختلف، این کشور همراه با بلاروس مراکز نظامی مشترک تأسیس می‌کند.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف آماده می‌کنند، هم‌اکنون در آذربایجان اردو زده‌اند.
بیماری روانی از راه‌های مختلفی می‌تواند بر بدن تأثیر بگذارد. مثلاً افراد مبتلا به اختلالات روانی اغلب به دلیل شرایط زندگی نامطمئن دچار کاهش امید به زندگی می‌شوند. انگ پیرامون بیماری روانی نیز می‌تواند منجر به انزوای اجتماعی و حتی خشونت شود که این مسئله بر سلامت کلی تأثیر منفی می‌گذارد.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از برگزاری اولین المپیاد ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی در ورزشگاه آزادی و در رده‌های سنی مختلف بانوان و آقایان خبر داد.
رشد قد انسان اگرچه تا حدودی به عوامل ژنتیکی مربوط است، مکانیسم رشد قد به گونه‌ای عمل می‌کند که از طریق راه‌های مختلف می‌توان تا حدودی بر آن اثر گذاشت و رشد قد را افزایش داد.
آبریزش بینی همان تخلیه یا خروج مخاط از بینی است که علاوه‌بر سرماخوردگی و وجود هوای سرد ممکن است به دلیل حساسیت‌های مختلف و یا مصرف غذا‌های حاوی ادویه زیاد نیز به وجود بیاید.
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه در زمینه اهدای اسپرم و تخمک که یکی از راه‌های درمان ناباروری است، نظرات و فتاوی متفاوتی وجود دارد، گفت: موضوع اهدای اسپرم به صورت دستورالعمل ابلاغ شده‌ای که همه مراکز درمانی بر آن صحه بگذارند، رخ نمی‌دهد بلکه بر اساس فتاوی مختلف انجام می‌شود.
آکادمی خداداد عزیزی که مدتی است در مشهد راه‌اندازی شده و در رده‌های مختلف کشوری و استانی تیم‌داری کرده، حالا پا به عرصه جدیدی از تیم‌داری خواهد گذاشت و در لیگ دسته اول فوتبال مشهد تیم‌داری خواهد کرد، تیمی که «آرمین رهبر» و «احسان عسکری» از مدیران آکادمی خداداد و مربی و بازیکن اسبق ابومسلم در کادر فنی‌اش حضور دارند.
نفرات برتر ۷ فرم تالو و ورزشکاران راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف ساندا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی مشخص شدند.
انسان تقریباً به همان اندازه که به آب، هوا و غذا نیاز دارد، به هم صحبتی و همنشینی محتاج است. مطالعات گذشته هم نشان داده بودند که انزوای پایدار انسان‌ها، آن‌ها را از راه‌های مختلف در معرض آسیب جسمی و روانی قرار می‌دهد.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه بسیاری از مردان با افزایش سن و بروز بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت دچار اختلال نعوظ می‌شوند، می‌افزاید: برای درمان اختلال نعوظ می‌توان از روش‌های مختلف از جمله کاهش وزن، ترک دخانیات، مصرف دارو و تزریق دارو‌هایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت. اگر این روش‌ها موثر نباشد می‌توان با جراحی و کار گذاشتن پروتز داخل آلت تناسلی این مشکل را درمان کرد.
در این اینفوگرافیک قصد داریم شما را به طور کامل با راه‌های مقابله با اضطراب انواع بیماری‌ها آشنا کنیم و اطلاعات کافی در مورد درمان آن را در اختیارتان بگذاریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
مسلما انسان‌های پیش از تاریخ، راه‌های مختلفی برای گرم شدن و زنده ماندن پیدا کرده بودند. اما یکی از مهم‌ترین راه‌ها که یافته‌های تازه آن را نشان می‌دهد، استفاده از پوست خرس‌هایی بوده که حالا منقرض شده‌اند.
برای ترک کردن سیگار و شروع زندگی سالم راه‌های مختلفی وجود دارد. بعضی از این راه‌ها از بقیه راه‌های ترک سیگار موثرترند. بهترین شیوه ترک سیگار، شیوه‌ای است که شما را وادار به ترک سیگار کرده و همچنین شیوه‌ای است که با روحیات و علایق شما سازگار باشد.
آزمایش خون از ارگان‌ها و سیستم‌های مختلف بدن و اندازه گیری قندخون ناشتا و دو ساعت پس از مصرف قند، در کنار اندازه گیری چربی خون، از راه‌های تشخیص سلامت قلب است.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا اعلام کرد مردم می‌توانند اطلاعات، اخبار اقدامات مشکوک و غیرقانونی را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به پلیس گزارش کنند.
فرار مالیاتی با راه‌های مختلف از جمله حساب های اجاره ای یکی از اموری است که در سال های اخیر به شدت رایج شده است.
سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه همچنین حضور همه مسئولان در رده‌های مختلف قوای سه گانه را در اجتماعات مردمی به ویژه جوانان، ضروری خواندند.
سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه همچنین حضور همه مسئولان در رده‌های مختلف قوای سه گانه را در اجتماعات مردمی به ویژه جوانان، ضروری خواندند.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و حالا به دنبال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک هستم.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و حالا به دنبال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک هستم.
در این مطلب، همه راه‌های مخفی کردن چت‌های شما در اندروید، آیفون و رایانه شخصی را بررسی می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ