قهرمانی نوجوانان کشتی ایران در دنیا بالاتر از آمریکا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی نوید روزهای روشنی را برای کشتی ایران می دهد.
کشتی ایران در قهرمانی جهان هت تریک کرد و بعداز فتح سکوی نخست کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان دنیا، اینبار توسط آزادکاران جوان نیز رقبا را به زیر کشید و فاتح رقابت‌های جهانی شد.
رئیس‌جمهور پیروزی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه را اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌پرور دانست و تبریک گفت.
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به قهرمانی تیم ملی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی اشاره کرد.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت با آمریکا عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات جهانی ترکیه را به دست آورد.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که ایران یک فینالیست و دو شانس برنز دارد.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی را تبریک گفت.
در رده بندی تیمی ایران با ۱۱۳ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان با ۱۰۸ و گرجستان با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی ترکیه با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امروز (دوشنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.
در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا تیم کشورمان در هر ۱۰ وزن صاحب مدال شد و مقتدرانه و با اختلاف بالا بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت‌های بین المللی جام پیروزی ترکیه دست یافت.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در تحلیل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، گفت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور دارای نکات مثبت و منفی بود که خوشبختانه نکات مثبتش بیشتر بود.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ