رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی ایستادن مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در سکوی نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان در اردن را به ملت بزرگ ایرن تبریک گفت.
رئیس جمهور به مناسبت سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان پیام تبریک صادر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی آزاد را تبریک گفت.
رئیس‌جمهور پیروزی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه را اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌پرور دانست و تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی را تبریک گفت.
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با اعضای تیم ملی فرنگی عنوان کرد: تیم ملی باید سال 2022 در بلگراد قهرمان جهان می‌شد که این اتفاق نیفتاد، شما امسال باید قهرمان جهان شوید.
قهرمان سابق کشتی جهان می‌گوید رئیس اتحادیه جهانی در چند سال اخیر میزبانی اکثر مسابقات را به کشور خودش داده و رقابت‌های جهانی پیش رو مسابقه بسیار سختی خواهد بود.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: تیم ملی ما در جهانی صربستان هم می‌توانست قهرمان شود، اما باید دید که حکمت خدا چه بوده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در سیزدهمین دوره رقابت‌های جهانی بوسنی و هرزگوین را تبریک گفت.
رئیس قوه قضاییه طی پیامی قهرمانی‌های غرورآفرین تیم‌های ملی کشتی فرنگی و فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت.
رئیس جمهور در دو پیام جداگانه قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی کشتی فرنگی را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را تبریک گفت.
رئیس قوه قضائیه، در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی اسپانیا تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم صمیمانه تشکر کرد.
کاروان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا عازم کویت شد.
مربیان تیم ملی از یک‌سو و رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر، باید پاسخ این پرسش را بدهند که در یک سال گذشته چطور دو کشتی‌گیر آمریکایی را آنالیز کرده‌اند که هر دو بدون سختی و بعضا با اختلاف امتیازی زیاد، نمایندگان ایرانی را که یکی از آن‌ها دست بر قضا، اسطوره نوظهور کشتی ایران است، از پیش‌رو برمی‌دارند، به مدال طلا بوسه می‌زنند و کمربند قهرمانی را می‌بندند؟
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در صوفیه بلغارستان تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام قهرمانی جهان را به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان عزیز تیم ملی کشتی، با غیرت و شایستگی و همت غرورآفرین خود در مصاف با حریفان توانستند بر سکوی افتخار بایستند و مایه شکوه و عزت کشورمان شوند.
چمران: دولت پول کم آورده دست در جیب شهرداری کردهب
در دهه های گذشته معمولا تهران در کنار مازندران برای قهرمانی کشتی کشور و در اختیار گرفتن دوبنده تیم ملی رقابت داشت اما حالا کشتی پایتخت خشکیده و به همین دلیل فدراسیون با همکاری اداره‌کل ورزش عزیزی را عزل کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ