قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزت‌الله پورقاز از بازیکنانی است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هنوز موفق به عقد قرارداد رسمی با تیمی نشده است.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
مدافع جدید نساجی مازندران در لحظات پایانی دیدار با پیکان کاپیتان تیمش بود.
مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت برطرف شدن مشکل بازی مهاجم ۳۳ ساله طلایی‌پوشان در گروی اصلاح قرارداد اوست.
سعید عزت‌اللهی در لیست وایله برای هفته سوم هم حضور ندارد.
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
بی‌نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی و اندیشده نشدن تدابیر لازم کار را به جایی رسانده که شاهد درگیری با قمه، چماق و زنجیر در سالن رقابت‌های کشتی آموزشگاهی بودیم.
باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در آغاز فصل نقل و انتقالات با محمد محمدی قطع همکاری کرد و فردی را هم جانشین او نکرد.
در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، ایران شانس کسب دو مدال طلا و دو برنز خواهد داشت.
عده‌ای از هواداران استقلال تصور می‌کردند علی خطیر، مدیرعامل باشگاه، در صندوق عقب یکی از کارمندان باشگاه پنهان شده است!
رییس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی نسبت به دو اتفاق عجیب در جریان کشتی آزاد جام تختی توضیح داد.
در اتفاقی عجیب در جریان جام تختی، عراقی‌ها در مبارزه برای وزن ۷۴ کیلوگرم، کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم خود را به میدان فرستادند که این موضوع پس از ۳ دقیقه مبارزه برای داوران روشن شد!
در اتفاقی عجیب در جریان جام تختی، عراقی ها در مبارزه برای وزن ۷۴ کیلوگرم، کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم خود را به میدان فرستادند که این موضوع پس از ۳ دقیقه مبارزه برای داوران روشن شد!
فن کشتی رضا میرزایی بازیکن استقلال را روی سعید صادقی بازیکن پرسپولیس در دقیقه 75 دربی صدم مشاهده می‌کنید.
آخرین آمار کرونا در ایران/ پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل/ ازدواج یک ماهه!/ مسافر عصبانی راننده را کشت/ تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات/ شاگرد مکانیکی در یک قدمی چوبه دار/ راز دستبرد عجیب به خودروها!/ دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
اتفاقی که سال گذشته برای کامران قاسمپور رخ داده بود، امسال توسط رحمان عموزاد بازهم در تیمی که رضا یزدانی سرمربی آن بود، تکرار شد.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
تیم کشتی آزاد امید ایران در حالی نایب قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا شد که اتفاقی عجیب و سوال برانگیز، جام قهرمانی را از چنگ شاگردان پژمان درستکار در آورد.
تیم کشتی آزاد امید ایران در حالی نایب قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا شد که اتفاقی عجیب و سوال برانگیز، جام قهرمانی را از چنگ شاگردان پژمان درستکار در آورد.
شاوز هارت دونده المپیکی در یک اتفاق عجیب جان خود را از دست داد.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ