برخی از سهام به دلیل اندازه بازار آن‌ها همواره مورد استقبال سهامداران قرار می‌گیرند و اصطلاحا از آن‌ها به عنوان سهام شاخص ساز یاد می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با غول‌های بورسی ایران آشنا کنیم. غول‌هایی که ارزش بازار آن‌ها بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارتهران، روند نزولی طلا و پیش بینی قیمت های پایین تر از آن، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، سود بورس در ۳۲ سال اخیر چقدر بود؟، غول بانکی در حال تغییر روند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ارلینگ هالند برای سویا یادآور خاطرات تلخش از گلزنی های کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است. آنها امشب در آتن برابر هم قرار می گیرند.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این ویدئو که در ژاپن ضبط شده است، فرایند صید ماهی های تن غول پیکر پرورشی و فرآوری آن ها را در کارخانه های ژاپنی خواهید دید.
این ویدئو که در خیابان های بانکوک تایلند ضبط شده است، فرایند برش زدن و پخت تمساح ماهی کمیاب توسط یکی از مشهورترین آشپزهای خیابانی این کشور را به نمایش می گذارد.
سرمربی پرتغالی تیم النصر عربستان 6 بازیکن این تیم را به ریاض بازگردانده و به تور ژاپن نبرد.
روز 20 خرداد دو ستاره کشتی آزاد آمریکا در انتخابی وزن 97 کیلوگرم رودرروی هم قرار می گیرند.
امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل با عملکرد نه چندان مناسب غول‌های بورسی قرمزپوش به تعطیلات آخر هفته رفت و شاخص کل هموزن، اما سبزپوش و با رشد مناسب معاملات این هفته را به پایان رساند. کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟
فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا به دیدار نهایی پلاس لیگا لهستان رسیدند.
وزیر اقتصاد برزیل اعلام کرد این کشور بر محموله های شرکت ها بزرگ تجارت الکترونیک مالیات وضع می کند.
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
یکی از قضات ارشد اتحادیه اروپا اعلام کرد: غول‌های دنیای فناوری احتمالاً قانون جدید اتحادیه اروپا را که با هدف مهار قدرت آنها وضع شده از طریق طرح شکایات متعدد به چالش می کشند.
سیل اخراج کارمندان غول های فناوری اکنون به شرکت پرداخت الکترونیک پی پل رسیده است. این شرکت تصمیم دارد حدود ۲ هزار کارمند را اخراج کند.
چند روزی است که دیگر خبری از رشد نماد‌ها نیست و شاخص کل کانال ۱.۶ میلیون واحدی را از دست داده است. کدام نماد‌های شاخص ساز بیشترین اُفت را از سقف زمستانه داشت؟
با شکایت جدید از گوگل، روند بررسی شرکت های فناوری بزرگ از جمله متا، اپل و آمازون در دولت ترامپ آغاز شد و در دولت جوبایدن همچنان ادامه دارد.
تیم ملی هندبال ایران از امروز کار خود را در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان 2023 و با رویارویی با اسلوونی آغاز خواهد کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:شکل گیری غول های فناوری در صنعت پتروشیمی راهکاری موثر برای ارتقای ارزش افزوده این صنعت است.
علی داوودی در حالی که یک فرصت استثنایی برای رسیدن به طلای دوضرب فوق سنگین جهان داشت، نتوانست از پس وزنه 252 کیلوگرمی بربیاید.
جوسکو گواردیول، مدافع تیم ملی کرواسی و باشگاه لایپزیش بند آزادسازی 112 میلیون یورویی دارد.
به گفته رسانه های مختلف اسپانیایی از جمله استادیو دپورتیوو، یوسیپ یورانوویچ، مدافع راست تیم سلتیک و کرواسی مورد توجه باشگاه‌های لالیگا قرار گرفته است.
گوگل در حالی بر سیاست دوگانه خود برای داشتن «امنیت پلتفرمها» اصرار دارد که شرکت های فناوری زیرمجموعه خود و پلتفرم های آمریکایی سالها است در آزمون امنیت داده های کاربرانشان شکست خورده اند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، با رشد شاخص ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، رسوب سود سهامداران در جیب این غول‌های بورسی، جو بایدن قول داد عربستان مجازات خواهد شد؛ احتمالات چه خواهد بود؟!، کدام دارایی‌ها بعنوان پوشش تورمی در آمریکا عمل کردند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ