گوگل در حالی بر سیاست دوگانه خود برای داشتن «امنیت پلتفرمها» اصرار دارد که شرکت های فناوری زیرمجموعه خود و پلتفرم های آمریکایی سالها است در آزمون امنیت داده های کاربرانشان شکست خورده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: مسابقه سختی مقابل چین‌تایپه داشتیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مسابقه با هنگ‌کنگ دیدار تدارکاتی برایمان بود، گفت: بازی با این تیم مسابقه راحتی برای ایران بود و پیش بینی می‌کردیم که دیدار سختی نباشد.
تقابل ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با نساجی یکی از ویژه ترین بازی های هفته دوم را رقم می زند.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.
در دو ماه می و ژوئن که تقریبا مصادف با میانه اردیبهشت ماه تا تیر ماه سال 1402 هجری شمسی است، روسیه حاضر به صادرات نفت با 9 دلار پایین تر به چین شده است این در حالی است که ایران نفت خود را با ۱۲ الی ۱۵ دلار تخفیف به ازای هر بشکه به چین صادر کرده است.
کارلوس آلکاراس امروز برای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در زمین‌های چمنی مسابقه می‌دهد.
جشنواره سالانه قایق اژدها در هنگ کنگ و تایوان جشن گرفته می شود.
مسابقه فوتبال «خیر خواهانه» منتخب یزد - رسانه ورزش
امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران با لهستان در هفته نخست لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
نواک جوکوویچ به همراه بزرگان ورزش جهان مسابقه فوتبال برگزار می‌کند.
مسابقه دوچرخه سواری بانوان در اراک
استفانو پیولی در دیدار میلان با کرمونزه به چهار یا پنج بازیکن تیمش استراحت خواهد داد؛ چرا که میلان در روزهای آینده دو مسابقه حساس با غول‌های ایتالیا خواهد داشت.
اصفهان- رئیس دبیرخانه شهر دوستدار سالمند در اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها» همزمان با هفته فرهنگی این کلان‌شهر، گفت: اصفهان در تولید محتوای سالمندی موفق پیشگام است.
هافبک ایرانی الوکره ابراز امیدواری کرد در بازگشت به میادین بتواند همراه تیمش به موفقیت برسند.
خبرورزشی نوشت: ۸ غول بدنسازی جهان در مسابقات پیتسبورگ پرو ۲۰۲۳ به طور افتخاری فیگورگیری خواهند کرد با این حال هادی چوپان در میان این افراد حضور نخواهد داشت.
دو سرمربی مطرح لیگ برتر ایران در یک مسابقه بی‌نهایت حساس برابر هم قرار خواهند گرفت.
مسابقه هیجان انگیز طناب کشی تویوتا و شورلت را مشاهده کنید.
مسابقه چندجانبه موتور کراس به میزبانی استان سمنان در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
مسابقه چندجانبه موتور کراس به میزبانی استان سمنان در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد .
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ با مداد آغاز می‌شود.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد؛ تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و این بار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ