امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، با رشد شاخص ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، رسوب سود سهامداران در جیب این غول‌های بورسی، جو بایدن قول داد عربستان مجازات خواهد شد؛ احتمالات چه خواهد بود؟!، کدام دارایی‌ها بعنوان پوشش تورمی در آمریکا عمل کردند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
مدیرعامل آتش‌نشانی تهران گفت: نشت گاز علت انفجار ساختمان در جوانمردقصاب بوده است؛احتمال محبوس‌بودن زیر آوار وجود دارد.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد.
یک نشریه فرانسوی با اشاره به تصمیم دولت این کشور برای ارسال موشک دوربرد موسوم به «اسکالپ»، به تشریح جزئیات و توانمندی این موشک پرداخت.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.
در آخرین روزهای بهار، جامعه فوتبال آلمان از خبر نزاع مرگبار در یک تورنمنت جوانان در فرانکفورت شوکه شد.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از ارتفاع یک ساختمان چند طبقه ، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در نیاوران خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند.
در‌ازه بان پارسی سن ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.
خبرگزاری آماج نیوز نیز به نقل از منابع محلی گزارش داده که «درگیری شدید میان مرزبانان ایرانی و طالبان در روستای مامکی، ولسوالی کنگ جریان دارد. این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که موشک‌های ایران حتی به شهر زرنج نیز اصابت کرده است. این ادعا توسط مرزبانی ایران تکذیب شد.
سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران جزئیات وقوع حریق یک انبار در خیابان سعدی شمالی را تشریح کرد.
دادستان عمومی و انقلاب ایذه: به محض اطلاع از این حادثه، بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر و تحقیقات مقدماتی آغاز و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده صادر شده است.
مدیر آموزش و پروش دشتیاری گفت: این معلم که در این دوراهی، منتظر خودروی عبوری برای رفتن به چابهار بود، بر اثر تیراندازی یک موتورسیکلت که سرنشینانش صورت‌های خود را پوشانده بودند، مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرد.
دکتر کولمن توضیح می‌دهد: ما تصمیم گرفتیم یک چاپگر زیستی بسازیم که هر کسی بتواند با حداقل بودجه ممکن آن را تکرار کند و این دقیقا همان چیزی است که به آن دست یافته ایم. در مقاله ما به عمد جزئیات هر یک از قطعات مورد استفاده و نحوه سر هم سازی آن‌ها شرح داده شده است، به طوری که می‌توان این محصول را به راحتی در هر آزمایشگاهی و در هر نقطه‌ای از جهان ساخت.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
فیفا ساعاتی پیش سرانجام از تصمیم قبلی خود صرفنظر کرد و فرمت جدید جام جهانی 2026 را اعلام کرد.
دشتی سخنگوی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار ۳ باب منزل مسکونی کاملا تخریب و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.
در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس آمده که «نرخ جذب بســیار ناچیز کودکان بازمانده از تحصیل در کنار تعداد بالای ترک‌تحصیل ســالیانه (از ۳۴۷ هزار نفر تا ۲۷۰ هزار نفر) سبب شده روند بازماندگی از تحصیل در نظام آموزش و پرورش روبه رشد باشد.
جزئیات مرگ یک پلنگ در ارتفاعات واریان
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور از برگزاری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب خبر داد.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
وبگاه آکسیوس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور اوکراین درخواست بنیامین نتانیاهو در زمینه ارائه رای مخالف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.
اگر تصمیم ایران مبنی بر عدم همکاری باشد یا طرفین نتوانند طی شش ماه آینده یعنی تا اواخر ژوئن ۲۰۲۳ در مورد قضات و جزییات دیگر به توافق برسند، هر یک از ۴ کشور به تنهایی خواهند توانست خواستار ارجاع موضوع به دیوان بین‌المللی دادگستری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ