جوسکو گواردیول، مدافع تیم ملی کرواسی و باشگاه لایپزیش بند آزادسازی 112 میلیون یورویی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: استخدام ورزشکاران کار ارزشمندی است، در خوزستان غول‌های صنعتی بزرگ بسیار است که باید این کارها را انجام دهند.
امین میرزازاده در مسابقات بین المللی قرقیزستان موفق به شکست فرنگی کار کوبایی شد تا مدال طلا را بر گردن بیاویزد.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
در یک پرده فروشی در بازار تهران کار می‌کردم که دوباره درگیر هروئین شدم و روز‌به‌روز وضعیت بدتری پیدا کردم، بنابراین راهی جز دزدی پیش پای من نبود.
حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرز‌های غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند، اما دستگیر شد.
لاشا تالاخادزه وزنه بردار مطرح گرجستان و قهرمان جهان و المپیک با رکورد مجموع ۴۷۴ کیلوگرم قهرمان اروپا شد. این وزنه بردار نسبت به قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا بهتر کار کرد و توانست هشت کیلوگرم افزایش رکورد داشته باشد.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
سپاهان یک نیمه روی دروازه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی فشار وارد کرد و حتی به گل هم رسید که البته کمک داور گل کریمی را مردود کرد.
«گروه سامسونگ» پیش از تاسیس شرکت سامسونگ الکترونیکس در سال ۱۹۶۹، در کار تولید لباس، صنایع شیمیایی، خودرو و البته لوازم خانگی بودند. اما در نخستین روز‌های تاسیس شرکت، سامسونگ در کار واردات و صادرات میوه و سبزیجات بود.
فرود آوردن یک هواپیمای غول پیکر با نداشتن دید آنهم در شب کار فوق‌العاده دشواری است که مهارت بالای خلبانان را می‌طلبد. ویدئوی زیر فرود شبانه یک بوئینگ ۷۴۷ را در مه غلیظ و شرایط بد جوی به تصویر کشیده است.
مهاجری نوشت: آقای وزیر گوشت! شما که پیمان شانگ‌های را به عنوان فتح الفتوح امضا کردید؛ شما که دندان تحریم‌ها را خرد کردید؛ شما که زمستان اروپا را بر چشم آبی‌های لامصب مثل زمهریر کردید؛ شما که کمر تورم را شکستید؛ شما که جلوی قاچاق آرد و نان را گرفتید؛ شما که همین امسال ۸۰۰_۹۰۰هزار شعله ایجاد کردید؛ شما که غول ساخت ۴میلیون مسکن را توی شیشه کردید؛ شما که همه این کار‌ها را کردید یک کار هم که خنده بر لب‌های مردم بیاورد انجام دهید. چرا همه اش دوست دارید اشک مردم را در بیاورید؟
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، از تکل اندی کارول که باعث مصدومیت طولانی مدت کریستین اریکسن شد بسیار ناراحت است.
تیم ملی هندبال ایران از امروز کار خود را در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان 2023 و با رویارویی با اسلوونی آغاز خواهد کرد.
مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.
«ای ژان کارول» ۷۸ ساله که ستون‌نویس سابق مجله مُد ال در فرانسه است، در دو شکایت جداگانه ترامپ را به تجاوز و افترا متهم کرده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دیلی‌میل خبر داد که تراکتور با پیشنهاد دستمزد هفتگی 20 هزار پوند به سراغ اندی کارول رفت اما در جذب این مهاجم ناکام ماند.
اندی کارول ۳۳ ساله از فصل ۱۷-۲۰۱۶ نتوانسته است در یک فصل بیش از ۵ گل به ثمر رساند.
فرنگی کار دسته 130 کیلوگرم کشور ترکیه با کسب طلای امشب، به چهارمین کشتی‌گیر پرافتخار تاریخ رقابت های قهرمانی جهان تبدیل شد.
باشگاه تراکتور تبریز برای اندی کارول مهاجم پیشین لیورپول و نیوکاسل پیشنهاد داده بود که این بازیکن آن را رد کرده است.
مهاجم اسبق لیورپول و تیم ملی انگیس پیشنهاد قرمزهای تبریز برای حضور در فوتبال ایران را رد کرده است.
وحید شقاقی شهری اقتصاددان می گوید:در اقتصاد سالم نقدینگی موجود باید صرف افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در بخش مولد اقتصادی شود، اما به دلیل این که اقتصاد ایران آن سلامت لازم را ندارد و به نوعی اقتصاد ضد فعالیت‌های تولیدی است و همچنین موانع کسب و کار زیادی بر سر راه بخش مولد اقتصادی وجود دارد، عملا فعالیت‌های تولیدی مختل می‌شود و این نقدینگی به بازار‌های مختلف پمپاژ می‌شود که در نهایت موجبات افزایش قیمت‌ها و تورم را در جامعه به بار می‌آورد.
هر سه تیم بزرگ لیگ ستارگان کار خودشان در فصل جدید فوتبال قطر را با شکست آغاز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ