حمله افراد مسلح ناشناس به‌روستایی در شرق کشور، دست‌کم ۹ کشته برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود گیلان به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت.
۳ نفر از اهالی روستای سرد‌ها در استان آذربایجان شرقی مورد حمله خرس قهوه‌ای قرار گرفته بودند که تحت مداوا قرار گرفتند.
در حمله صهیونیست‌ها به روستای کفر قدوم حداقل ۴ شهروند فلسطینی زخمی شده و آسیب دیدند.
افراد مسلح در مناطق مرکزی بورکینافاسو به روستایی حمله کردند و ده‌ها نظامی و شبه‌نظامی را به قتل رساندند.
در حادثه حمله با چاقو از سوی گروهک تروریستی الشباب علیه غیرنظامیان در روستایی در منطقه «لوما» در شرق کنیا، ۵ نفر جان باختند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
رودخانه سرباز، کابوس دانش‌آموزان مناطق روستایی است، داخل رودخانه همه‌چیز پیدا می‌شود، از مار آبی تا گاندو که در سال‌های گذشته قربانیانی داشته است. تیرماه سال ۱۴۰۰ بود که خبر رسید یک کودک اهل روستای کهنانی‌کش دشتیاری، از سوی تمساح پوزه کوتاه زخمی شده است. کودک هفت‌ساله برای بازی کنار هوتگ (گودال) رفته بود که گاندو به او حمله کرد.
مقامات کشور بورکینافاسو اعلام کردند افرادی مسلح با پوشیدن لباس‌های ارتش این کشور با حمله به روستایی در مناطق شمالی، ده‌ها نفر را قتل‌عام کردند.
مقامات دولت نیجریه اعلام کردند در حمله افراد مسلح به روستایی در مناطق مرکزی این کشور ده‌ها نفر کشته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
بمب افکن‌های آمریکایی بامداد جمعه به مرکز جمع آوری غلات و مرکز توسعه روستایی واقع در محله "هرابش" در شرق دیرالزور حمله کرده بودند که موجب آتش سوزی در این مکان شده و خسارت‌هایی به آن وارد آمده بود.
یک مرد مسلح ۶ نفر از جمله همسر سابق و ناپدری خود را در یک محله روستایی کوچک در شمال می‌سی‌سی‌پی کشت. بازرسان در حال جستجوی انگیزه این حمله هستند.
در جریان حمله افراد مسلح ناشناس به روستایی در منطقه «بِنی» در استان شمالی «کیفو» واقع در کنگو، ۲۴ نظامی کشته شدند.
حمله تروریستی به روستایی در دیالی عراق حداقل هشت قربانی برجای گذاشت.
این فیلم لحظه باورنکردنی را نشان می‌دهد که نیرو‌های متخصص اوکراینی از تیپ ۳۶ تفنگداران دریایی یک بمب ۱۱۰۰ پوندی (۵۰۰ کیلوگرمی) روسیه را در منطقه خرسون منفجر می‌کنند. طبق اعلام مقامات ارتش اوکراین یک بمب FAB-۵۰۰ روسی در نزدیکی روستایی در منطقه خرسون که در جریان ضد حمله از اشغال خارج شده بود، به طرز ماهرانه‌ای خنثی شد.
جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: تصور مردم روستا و آنچه که در اخبار انعکاس یافته بود این بود که این حمله را گله گرگ‌ها انجام داده اند در صورتی که اگر گله گرگ به روستائیان حمله کرده بودند هیچ یک از افراد آسیب دیده، جان سالم به در نمی‌بردند از این رو حمله گرگ به داخل روستا تکذیب می‌شود و در این حادثه در مجموع ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا با حمله یک قلاده گرگاس زخمی شده‌اند.
رییس شورای اسلامی روستای درفک گفت: زخمی شدگان شامل ۲ پیرمرد، یک مرد میانسال، یک زن و یک پسربچه بودند که برای مداوا به بیمارستان سبزوار انتقال یافتند که گفته می‌شود حال یکی از آنان وخیم است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران وکرون گفت: در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شدند.
خبرنگار شبکه المیادین در عراق صبح امروز دوشنبه از حمله هوایی جدید ارتش ترکیه علیه یک روستا در استان دهوک خبر داد.
بر اثر حمله بالگردهای ارتش ترکیه به روستایی مرزی در استان دهوک در شمال عراق، اراضی کشاورزی این روستا طعمه حریق شد.
منابع سوری از زخمی شدن دو غیرنظامی در حمله تانک رژیم صهیونیستی به روستایی در قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از زخمی شدن دو غیرنظامی در حمله تانک رژیم صهیونیستی به روستایی در قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.
یک زن ساکن روسای کوشوهوم در زاپوریژیا اوکراین بر اثر حمله موشکی روسیه جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ