رودخانه سرباز، کابوس دانش‌آموزان مناطق روستایی است، داخل رودخانه همه‌چیز پیدا می‌شود، از مار آبی تا گاندو که در سال‌های گذشته قربانیانی داشته است. تیرماه سال ۱۴۰۰ بود که خبر رسید یک کودک اهل روستای کهنانی‌کش دشتیاری، از سوی تمساح پوزه کوتاه زخمی شده است. کودک هفت‌ساله برای بازی کنار هوتگ (گودال) رفته بود که گاندو به او حمله کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گونه‌های جدید اسفنج در سه نقطه مختلف در امتداد دیواره‌ی بزرگ مرجانی در سواحل شمال شرقی استرالیا کشف شدند.
هنرمندان باستانی جنگجویانی با سپرها، شکارچیانی حین شکار و رقصندگانی با سربند‌های بلند پردار و جواهرات را به تصویر کشیده‌اند. برخی از مردمی که به تصویر کشیده شدند سر‌های بزرگ و گرد شبیه بیگانه‌های فضایی دارند!
ستارگان سپاهان در آستانه یکی از حساس‌ترین برهه‌های زندگی حرفه‌ای چه حس و حالی دارند؟
پروفسور احمد داووداوغلو را بسیاری ناجی اردوغان در برهه‌های مختلف ریاست وی می‌دانند؛ چه آن زمان که نخست‌وزیرش بود؛ چه زمانی که در نقش وزیر امور خارجه اردوغان خدمت می‌کرد. اما نگاهی به سابقه اردوغان نشان می‌دهد او همچون دوران فوتبالی‌اش، تک‌روی را بیشتر از همکاری تیمی و پاسکاری می‌پسندد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، یکی از بدترین برهه‌های دوران حضور 6 ساله‌اش در این تیم را پشت سر می‌گذارد.
در علوم انسانی هر واقعه‌ای یکّه است و هیچ دو واقعه‌ای کاملاً شبیه به یکدیگر نیستند. می‌توان از روش‌های تطبیقی برای فهم و مقایسه جوامع و رویداد‌ها و انقلابات و دولت‌ها بهره گرفت، اما باید محتاط بود و همیشه این گزاره را مفروض داشت که هیچ قانون ثابت و الگوریتمی برای مسائل انسانی وجود ندارد.
مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند وزارت دفاع این کشور تاکنون شواهدی مبنی بر حضور موجودات بیگانه‌های فضایی کشف نکرده است.
مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند وزارت دفاع این کشور تاکنون شواهدی مبنی بر حضور موجودات بیگانه‌های فضایی کشف نکرده است.
هامر پس از ۱۰ سال برای مدل ۲۰۲۲ با یک غول تمام الکتریکی بازگشته است تا در عین دوستدار محیط زیست بودن، جاده‌ها و بیراهه‌ها را از آن خود کند.
با وجود اینکه ریاض اعلام کرده تصمیمش صرفا اقتصادی است، اما الگوی رفتاری عربستان در برهه‌های مختلف به ویژه در مقطع کنونی نشان می‌دهد که مقامات آل سعود راهبرد چندوجهی را از این تصمیم جدید خود دنبال می‌کنند که یکی از اضلاع این راهبرد تاثیرگذاری بر روند مذاکرات احیای برجام است که در حال حاضر در وضعیت بن‌بست قرار دارد.
استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها تنها یک مُسکن است، که اثر موقتی و مقطعی دارد، گفت: همواره دولت‌ها در برهه‌های مختلف راحت‌ترین راهکار را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل است که امروز شاهد هستیم وضعیت اقتصادی کشور در بدترین وضع ممکن است، از سوی دیگر دولت برای بهبود اوضاع باید بتواند تورم را کنترل کند، در غیر این صورت ما هر زمان ممکن است با شوک‌های تورمی مواجه شویم.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
آنچه که به طور کلی در برهه‌های مختلف انسیه خزعلی را بر سر زبان‌ها می‌اندازد و مورد انتقاد قرار می‌گیرد، دیدگاه‌های وی در حوزه زنان است که عمدتا با واکنش‌های شدید فعالان این حوزه و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه می‌شود
سکوت اسکوچیچ که در یکی از بدترین برهه‌های تاریخ فوتبال ایران هدایت تیم ملی را عهده‌دار شد، ادامه‌دار است، ولی باید دید این سکوت تا ترک ایران هم ادامه پیدا می‌کند
جمعیت‌های انسانی باید آموزش ببینند که چگونه آب باران را در برهه‌های خاص زمانی ذخیره کرده و بعدا از آن استفاده کنند. پس از آن، با توجه به مشکل جهانی آب شیرین و حفظ محیط زیست سالم در سراسر جهان دولت‌ها و سازمان‌های غیردولتی باید از وضعیت آگاه باشند و ضروری است که اقدام قاطعانه‌ای را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ