مقامات کشور بورکینافاسو اعلام کردند افرادی مسلح با پوشیدن لباس‌های ارتش این کشور با حمله به روستایی در مناطق شمالی، ده‌ها نفر را قتل‌عام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حادثه غرق‌شدن قایق حامل حدود ۶۰ مهاجر در کانال «مانش»، ۶ نفر کشته و تعدادی مفقود شدند.
معاون دادستان کل کشور گفت: بسیاری از دستگاه‌ها اهتمامی جهت اجرای قانون حمایت از معلولان ندارند.
گزارش یونیسف می‌گوید که تقریباً ۶۰ درصد (۲۵.۸ میلیون) از ۴۳.۳ میلیون کودک آواره تا سال ۲۰۲۲ به دلیل جنگ و خشونت آواره شده‌اند.
براساس اعلام وزیر بهداشت سودان، نزدیک به ۶۰ نفر در این کشور در اولین روز عید فطر در جریان درگیری‌های داخلی کشته شدند.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده‌اند و ۶۴ نفر هم دچار قطع عضو شده‌اند.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تعداد جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ۱۷ نفر است و تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده اند. همچنین اورژانس تهران از بستری شدن ۲۷ مصدوم در بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.
وزیر کشور گفت: سالانه ۶۰ هزار نفر به علت تصادفات به جمعیت معلولان کشور افزوده می‌شود.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و طوفان زمستانی در مناطق مختلف این کشور، تاکنون ۶۰ نفر کشته شده‌اند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود، گفت: یک مرد ۶۰ ساله شاهرودی حین انجام عملیات ساختمانی دچار حادثه شد و فوت کرد.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: بیشتر جانباختگان را افراد بالای ۶۰ سال و گروه‌های حساس که واکسن تزریق نکرده اند، تشکیل می‌دهند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنچه اخیرا افتاده از سوی کسانی است که چشم دیدن اقتدار و استقلال نظام را ندارند و هدف از اغتشاشات هم از بین بردن اقتدار و استقلال کشور است.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
مقامات سعودی از بازداشت ۶۰ نفر در این کشور خبر دادند و به دلایل بازداشت این افراد هم اشاره کردند.
در حمله هوایی ارتش میانمار به گروه «کاچین»، دست‌ کم ۶۰ نفر کشته شدند.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۶۰ نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۶۰ نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند.
رهبر حزب دموکرات تاجیکستان و عضو مجلس نمایندگان این کشور می‌گوید بیش از ۶۰ نفر در درگیری‌های مرزی کشته شدند.
رسانه های افغانستان از وقوع انفجار میان نمازگزاران یک مسجد در پایتخت این کشور و کشته و زخمی شدن ۶۰ نفر در این حادثه خبر می دهند.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند و ۷۵ درصد مبتلایان به وبا مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال هستند و ۷۵ درصد مبتلایان مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.
مریم مسعودی فر گفت: در حال حاضر ۶۰ نفر به صورت قطعی مبتلا به بیماری وبا در کشور شناسایی شده اند که ۴۲ مورد مربوط به استان کردستان، ۱۵ مورد در کرمانشاه، دو بیمار در آذربایجان غربی هستند و یک مورد ابتلا در استان بوشهر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ