۱۶ باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارائه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار قرارداد رسمی با الهلال را امضا کرده و به زودی راهی عربستان می‌شود.
گل گهر فصل را شبیه مدعیان آغاز کرد و به نظر هدف این تیم در فصل جدید بمراتب بزرگتر از فصل های گذشته باشد.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
قرارداد مهرداد محمدی با استقلال به امضا رسید تا شایعات مربوط به فسخ قرارداد این بازیکن تمام شود.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
مارسلو بروزوویچ جدیدترین ستاره‌ای شد که به پیشنهاد غول‌های نفتی عربستان پاسخ مثبت می‌دهد. او در النصر هم‌بازی کریستیانو رونالدو شده است.
در شرایطی که پنج بازیکن پرسپولیس به پایان رسیده، آنها در انتظار تماس باشگاه برای تمدید قرارداد هستند.
قرارداد داوید دخیا به زودی تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد شد؛ اما یونایتد نه از عملکرد او راضی است تا قراردادش را تمدید کند و نه پول این را دارد که یک جانشین برای دروازه‌بان اسپانیایی بخرد.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
صادق درودگر فرآیند مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنان نساجی را آغاز کرده است.
مدیرعامل پرسپولیس اولین صحبتهای خود بعد از قهرمانی را انجام داد.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
مهاجم آلومینیوم در فصلی که گذشت، تجربه حضور در دو تیم را به دست آورد و همین موضوع او را با چالشی جدید روبرو کرد.
قرارداد ۲۲ بازیکن مس کرمان با پایان فصل به اتمام رسید.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها می توانستند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند گفت: مشکلاتی که برای استقلال بوجود آوردند این تیم را از قهرمانی دور کرد.
سرمربی فولاد در لیست اعلامی خود به باشگاه فولاد، خواستار تمدید قرارداد با تمام بازیکنان فعلی شده است.
حجت الاسلام آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نامه ای پیگیری قانون عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار داد.
ماکوتو هاسه‌به قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با اینتراخت فرانکفورت تمدید کرد.
واتس‌اپ با ویژگی «Message Yourself»، قابلیتی مشابه Saved Messages تلگرام را در اختیار کاربران قرار داده است.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
ژاوی هرناندز احتمال جذب مهاجم جدید برای بارسلونا را رد نکرد و گفت که مهلت نقل و انتقالات بهتر است قبل از شروع لیگ ها تمام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ